ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان اسبق کشتی جهان بستری شد


قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان به علت حمله قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طرفه تهران بستری شد.

خبرگزاری فارس: محمد رضایی، دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مسابقات 1978 مکزیکوسیتی در وزن 62 کیلوگرم 2 روز پیش دچار عارضه حمله قلبی شد و به بیمارستان طرفه تهران منتقل شد.

وی در این خصوص گفت: 2 روز قبل در خیابان دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل شدم. خوشبختانه در این مدت مردم به من محبت داشتند و مانند همیشه ما را حمایت کردند. در حال حاضر تیم پزشکی بیمارستان آزمایشات لازم را انجام داده‌اند و گفته‌اند تا مشخص شدن نتایج آزمایشات باید در بخش CCU، تحت مراقبت‌های ویژه باشم.


ویدیو مرتبط :
کشتی علیرضاسلیمانی قهرمان اسبق سنگین وزن جهان با گارتنر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان کشتی جهان بستری شد


رئیس بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) ساری گفت: عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان به دلیل عارضه قلبی به این مرکز درمانی مراجعه کرد و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) ساری گفت: عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان به دلیل عارضه قلبی به این مرکز درمانی مراجعه کرد و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.

ابوالقاسم فلاح امروز در گفت‌وگویی ضمن تأیید بستری شدن عسگری محمدیان قهرمان کشتی جهان در بزرگ‌ترین بیمارستان قلب دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: محمدیان با سابقه درد در ناحیه قفسه سینه به اورژانس قلب بیمارستان فاطمه‌ زهرا(س) مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات درمانی اولیه بر روی این قهرمان کشتی جهان در حال حاضر عسگری محمدیان تحت نظر برای اقدامات بعدی درمان در بیمارستان بستری است.

رئیس بیمارستان قلب فاطمه‌ زهرا(س) ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر حال عمومی وی خوب است، بیان کرد: به تشخیص پزشکان بخش قلب، عمل آنژیوگرافی بر روی وی انجام شد و حال عمومی‌اش مساعد است.

عسگری محمدیان قهرمان کشتی ایران و جهان پس از اتمام دوره قهرمانی تشک کشتی را رها نکرد و به پرورش نسل جوان کشتی نیز ادامه داد.

در حال حاضر پسرش محمدحسین محمدیان نیز در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد صاحب پیراهن تیم ملی ایران است.