ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی آسیا پیشکش، تراکتور را قهرمان لیگ کن!!



 تراکتورسازی,قهرمانی تراکتورسازی,امیر قلعه نویی,مجید بصیرت ,زلاتکو کرانچار,جام ملت های آسیا

 

فیل قلعه نویی دوباره یاد هندوستان کرد

قهرمانی آسیا پیشکش، تراکتور را قهرمان لیگ کن!!

فرافکنی یکی از خصوصیات بارز مربیگری امیر قلعه نویی است و اولین اظهار نظر وی در سال جدید مبنی برای اینکه تیم سپاهان وی قهرمان آسیا می شد، نمونه واضحی از فرافکنی های آقای سرمربی است.

قهرمانی آسیا پیشکش، تراکتور را قهرمان لیگ کن!!

سرویس ورزشی افكار نیوز- امیر قلعه نویی سال ۹۰ را تقریبا پر سر وصدا پشت سر گذاشت.وی بعد از دومین قهرمانی با تیم زمانی که متوجه شد، سپاهان همانند دو فصل قبلش نمی تواند تیم کهشکانی برای لیگ آماده کند، زمزمه جدایی سرداد تا تیم تراکتورسازی تبریز که می خواست با هزینه بالا و سرمایه گذازی زیاد یک تیم قدرتمند را روانه لیگ کند، وی را برای سرمربیگری به خدمت بگیرد.

به گزارش افكار نیوز ، زمانی که قلعه نویی تازه از سپاهان جدا شده و این تیم در بحبوبه از دست دادن ستاره های سرشناسش وضعیت مناسبی نداشت، وی تقریبا هیچ اظهار نظری در مورد جدایی از این تیم نمی کرد اما حضور سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی و قرعه مناسب موجب شد تا قلعه نویی به خیال اینکه سپاهان السد را به سادگی شکست داده و راهی نیمه نهایی می شود، در مصاحبه هایی که دوستان رسانه ایش تدارک می دیدند، مدعی شد در صورتی که وی هدایت این سپاهان را برعده داشت، با این تیم قهرمان آسیا می شد.

 

اما در عالم واقعیت اتفاقی فراتر از تصور قلعه نویی و سایرین رخ دادو با اشتباه آماتوری مجید بصیرت سرپرست باشگاه سپاهان، این تیم با وجود برد برابر السد از گردونه مسابقات آسیایی حذف شود و قلعه نویی یک بار دیگر سکوت را پیشه کند.

با این حال متحول شدن دوباره سپاهانی که برخی ادعا میکردند، در حال فروپاشی است، و مربیگری خوب زلاتکو کرانچار باعث شد تا یک بار دیگر فیل قلعه نویی یاد هندوسان بیفتد، به خصوص اینکه سپاهان در دو بازی اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، توانسته چهار امتیاز کسب کند و تا حدودی صعودش به مرحله پلی آف را قطعی کند.

 

قلعه نویی در اولین اظهارنظرش در سال جدید مدعی شده که سپاهانی که وی هدایتش را برعهده داشت، قهرمان آسیا می شد اما وی جوابی برای این سوال ندارد که چرا به صرف جدا شدن یکی دو بازیکن سرشناس، از این تیم جدا شد زیرا به نظرش تیم سپاهان ضعیف شده بود و نتایجی که با این تیم کسب می کرد، اعتبارش را زیر سوال می برد.

فرافکنی این بار قلعه نویی شبیه آن زمانی است که وی بعد از جام ملت های آسیا ادعا می کرد اگر وی سرمربی تیم ملی بود، حتما این تیم قهرمان می شد.

قلعه نویی استاد مسلم فرافکنی است، در غیر این صورت خاطب به وی می گفتیم قهرمانی سپاهان در آسیا پیشکش، با همین ستاره هایی که در اختیار داری تیم تراکتورسازی را قهرمان لیگ کن./افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
آخرین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فینال لیگ قهرمانان آسیا/; شاگردان لیپی قهرمان شدند/ نایب قهرمانی حذف کننده استقلال با بدشانسی



فینال لیگ قهرمانان آسیا
شاگردان لیپی قهرمان شدند/ نایب قهرمانی حذف کننده استقلال با بدشانسی

تیم فوتبال گوانگژو چین موفق شد با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل سئول، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در کانتون چین میان تیم های گوانگژو و سئول کره جنوبی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت دو تیم به تساوی سه بر سه برسند؛ اما شاگردان لیپی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

دیدار رفت در سئول با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

در این بازی الکسون در دقیقه 58 ابتدا تیم میزبان را پیش انداخت؛ اما در ادامه دامیانوویچ بازی را در دقیقه 62 به تساوی کشاند تا در نهایت گوانگژو عنوان قهرمانی را بدست آورد و سئول که در مرحله نیمه نهایی استقلال ایران را حذف کرده بود با بدشانسی از قهرمانی بازبماند.

/فارس