ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلیچ: مکانی تعصبی به پرسپولیس ندارد


پیشکسوت پرسپولیس گفت: «یک دروازه‌بان مثل مکانی از ابتدای فصل تا اینجای کار هر هفته "سوتی" داده است و در کمال تعجب به تیم ملی دعوت ‌می‌شود!»

خبرگزاری تسنیم: وحید قلیچ در خصوص عملکرد سوشا مکانی در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان اظهار داشت: «همان اوایل فصل گفتم مکانی نمی‌تواند دروازه‌بان مطمئنی برای پرسپولیس باشد و حتی نیم فصل هم  تاکید داشتم باشگاه به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای لیگ قهرمانان آسیا باشد که متاسفانه برای حرف‌های ما تره هم خرد نکردند و حتی موضع هم گرفتند.»

وی ادامه داد: «مکانی با اشتباهات فاحش خود در مسابقات لیگ باعث شد پرسپولیس بیش از 20 امتیاز به خاطر او از دست بدهد و حالا هم قرار است این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا دِین خود را به پرسپولیس ادا کند!»

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه  کلین شیت‌های مکانی در 2 بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان به خاطر عملکرد خوب خط دفاع این تیم بود، تصریح کرد: «در بازی با النصر فقط 3 توپ روی دروازه پرسپولیس آمد که هر 3 منجر به گل شد. شک نکنید اگر در 2 بازی قبل هم دروازه پرسپولیس به طور جدی تهدید می‌شد الان این تیم 3 شکست در کارنامه خود داشت.»

قلیچ خاطر‌نشان کرد: «برای من خیلی عجیب است که مکانی با این عملکرد ضعیف که باعث سرافکندگی پرسپولیس در مسابقات لیگ و شب گذشته (سه‌شنبه‌ شب) در ‌آسیا شد چطور به تیم ملی دعوت می‌شود؟ کاملا مشخص است که دعوت او به تیم ملی بودار است و یک فرد غیرفوتبالی هم می‌تواند تشخیص دهد که مکانی اصلا در حد‌ و‌ اندازه‌های تیم ملی نیست.»

وی با اشاره به گذشته خود در پرسپولیس یادآور شد: «زمانی که در پرسپولیس بودم آن قدر سر و دست شکستم تا به تیم ملی برسم که موفق نبودم چون دروازه‌بان بهتر از من در تیم ملی بود و عدالت رعایت می‌شد اما حالا یک دروازه‌بان مثل مکانی از ابتدای فصل تا اینجای کار هر هفته "سوتی" داده است و در کمال تعجب به تیم ملی دعوت ‌می‌شود! کاملا پیداست که این مساله بودار است.»

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه نیلسون به مراتب بهتر از مکانی بود، تاکید کرد: «نیلسون در 2 فصل عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و در این مدت توانست در دل هواداران جا پیدا کند. محبوب شدنش به خاطر این بود که با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کرد و هر وقت هم روی نیمکت بود مانند یک بازیکن حرفه‌ای رفتار می‌کرد اما باور کنید مکانی کوچکترین تعصبی به پرسپولیس ندارد و به خاطر مسائل دیگری که شما بهتر از من می‌دانید این تیم را انتخاب کرده است. شما رفتار‌ها و مصاحبه‌های این دروازه‌بان را موقع نیمکت‌نشینی فراموش نکنید.»

قلیچ با انتقاد از مربیان پرسپولیس ادامه داد: «سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دقیقا در همان سطحی هستند که مکانی است. در حقیقت شما مربی را ببینید و بعد از شاگردش انتظار داشته باشید. آقایان مدام دم از فوتبال زیبا می‌زنند و وعده قهرمانی آسیا را هم به هواداران داده‌اند اما دیشب دیدید که سطح فوتبال تیم آقایان چقدر پایین‌تر از یک تیم عربستانی بود.»

وی در پایان تصریح کرد: «در حال حاضر که بازی‌ها تعطیل است بهترین زمان برای شوک دادن به پرسپولیس است. پرسپولیس با این کار به اندازه‌ کافی باخت داده و تحقیر شده و بهتر است مربی دیگری روی کار بیاید تا حداقل در 2 بازی خانگی پرسپولیس بتواند 6 امتیاز گرفت و از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید در غیر این صورت پرسپولیس با این کادر راهی لیگ یک خواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس/وحید قلیچ سکته کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست



اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

 

اخبار ورزشی - با عقد قرادادی دو ساله
سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست

پرسپولیس برای فصل بعد با سوشا مکانی دروازه بان فصل پیش تیم فولاد به توافق رسید.

به گزارش فرارو، سوشا مکانی به تیم پرسپولیس پیوست؛ این خبری بود که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را تایید کرده است و عکس هایی که از مکانی مقابل ساختمان باشگاه هم منتشر شده حکایت از این موضوع دارد. اگرچه باشگاه پرسپولیس هنوز از مدت زمان قرارداد مکانی با سرخ ها خبر نداده است با این حال شنیده می شود که قرارداد او با سرخ های پایتخت دوساله است.

مکانی در شرایطی به پرسپولیس پیوسته که همه از ماجرای او و علی دایی سرمربی باشگاه با خبرند؛ او که پیش تر از دایی به عنوان الگوی زندگی اش نام برده بود به ناگاه تغییر موضع داد و از گفت «عکس های دایی را پاره می کند!». ماجرا هم به دیدار پرسپولیس و استیل آذین برمی گردد که مکانی تمارض کرد و توپ را به بیرون زد.

در آن زمان دایی به بازیکنان پرسپولیس گفت بازی جوانمردانه را بیخیال شوند و همان توپ رفت و وارد دروازه استیل آذینی شد که مکانی درون آن ایستاده بود. سوشا بعد از دیدار با چشمانی اشک آلود از دایی گلایه کرد و ابراز پیشمانی کرد که از او به عنوان الگویش سخن گفته است. با این حال ظاهرا این م

وارد به دست فراموشی سپرده شده است و دایی و مکانی دوباره قرار است مقل مراد و مرید در کنار یکدیگر باشند.

سوشا در شرایطی پرسپولیسی شده که پیش تر این باشگاه با محسن فروزان به توافق رسیده بود با این حال این دروزاه بان به ناگاه سر از تراکتور سازی درآورد تا گزینه دروزاه سرخ ها هم تغییر کند. این بار مکانی به پرسپولیس پیوسته تا حالا جدال تازه ای در دروازه پرسپولیس شکل بگیرد؛ جایی که نیلسون عملکرد خوبی داشته است و سخت است که بخواهد جانشین سوشا مکانی شود؛ اتفقی که درباره مکانی هم صادق است و جنگندگی این دو نفر درون دروازه خواهد بود که دروزاه بان شماره یک پرسپولیس برای فصل بعد را مشخص خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فرارو