ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی: ژاپن در جام جهانی صعود می کند


در شرایطی که تیم ملی ژاپن معروف به «سامورایی‌های آبی»‌ در نوامبر گذشته 2 بر 2 مقابل هلند مساوی کرد و 3 بر 2 از سد بلژیک عبور کرد، افشین قطبی معتقد است تیم آسیایی می‌تواند از دور گروهی رقابت‌های جام جهانی برزیل عبور کند.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که تیم ملی ژاپن معروف به «سامورایی‌های آبی»‌ در نوامبر گذشته 2 بر 2 مقابل هلند مساوی کرد و 3 بر 2 از سد بلژیک عبور کرد، افشین قطبی معتقد است تیم آسیایی می‌تواند از دور گروهی رقابت‌های جام جهانی برزیل عبور کند.

وی در گفت‌وگویی با «کیدو» اظهار داشت: اگر از من سئوال کنید آیا ژاپن بخت خوبی در مسابقات برزیل دارد، آنوقت پاسخ می‌دهم البته که شانس دارد زیرا این تیم بهترین در سطح آسیا است.

این مربی که هدایت تیم ژاپنی «شیمیزو اس‌پولس» را برعهده دارد، افزود: در این زمینه باید سئوال کرد و در نظر دشت دروازه‌بان‌ها و مدافعین در جام جهانی در چه سطحی ظاهر خواهند شد. به نظرم آنها در سطحی که باید باشند،‌نیستند.

او ادامه داد: وقتی شما در مورد فاز حمله صحبت می‌کنید، آن‌وقت می‌توان گفت که ژاپن با کیفیت عمل می‌کند. اگر همان بازی که مقابل هلند و بلژیک ارائه کردند، در جام جهانی نیز ارائه دهند، بخت بزرگی برای صعود دارند.

به اعتقاد سرمربی ایران در سال‌های 2009 تا 2011 چشم‌بادامی‌ها برای مقابله با کلمبیا، یونان و ساحل عاج در گروه C، باید با برنامه مدون در زمین عمل کنند.

وی عنوان کرد: ژاپن باید یکپارچه در میانه میدان دفاع کند. متحد باشد و روی ضد حملات سریع با برنامه عمل کند تا به نتیجه مطلوبتری برسد. این استراتژی احتمالا همان چیزی بوده که مد نظر زاکه‌رونی قرارمی‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
ژاپن اولین آسیایی صعود کننده به جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاپن در یک قدمی صعود به جام جهانی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ژاپن در یک قدمی صعود به جام جهانی

تیم فوتبال ژاپن با پیروزی 2 بر یک در زمین عمان سه هفته قبل از پایان مرحله گروهی در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار گرفت.

در این دیدار که ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شد، ژاپن ابتدا با گل هیروشی کیوتاکا در دقیقه 20 از حریفش جلو افتاد تا اینکه احمد مبارک مهاجم عمان در دقیقه 77 بازی را به تساوی کشاند اما در ادامه شاگردان آلبرتو زاکرونی با گل دقیقه 89 شینجی اوکازاکی مهاجم لژیونر خود با حساب 2 بر یک جلو افتاد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های عراق و اردن به مصاف هم رفتند که این دیدار تا دقیقه 30 مسابقه بدون گل در جریان است.

تیم ژاپن در حال حاضر با 13 امتیاز فاصله‌ای تا صعود به جهانی ندارد و شاید همین حالا هم بشود این تیم را نخستین تیم صعود کرده به جام جهانی دانست. سامورایی‌ها برای صعود قطعی تنها به یک امتیاز نیاز دارد./ورزش3