ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد/ ایران در گروه مرگ



قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا,تیم ملی بسکتبال ایران

نامشخص بودن حریف سوم ایران؛

قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد/ ایران در گروه مرگ

تیم ملی بسکتبال ایران بر اساس قرعه‌کشی مسابقات 2013 قهرمانی مردان آسیا در گروه سوم با تیم‌های چین و کره‌جنوبی همگروه شد.

به گزارش  مهر، در حالی هنوز چهره دو تیم شرکت کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا مشخص نشده است، قرعه کشی این رقابت‌ها انجام شد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته که با در نظر گرفتن حضور 16 تیم انجام شده است، تیم ایران در گروه C با تیم‌های چین و کره‌جنوبی همگروه شده است. گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آُسیا به شرح زیر است:

گروه A: چین تایپه، عربستان، اردن، فیلیپین

گروه B: هنگ کنگ، قطر، ژاپن، لبنان

گروه C: ایران، چین، کره‌جنوبی

گروه D: قزاقستان، هند،بحرین

علاوه بر این تیم‌ها، دو تیم دیگر نیز در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا شرکت خواهند داشت که پس از پایان تورنمنت آسیایی جنوب شرق معرفی خواهند شد. این رقابت‌ها با حضور تیم‌های برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، سنگاپور، تایلند و ویتنام برگزار می‌شود. فیلیپین دیگر تیم این منطقه از مسابقات بود که به دلیل برخورداری از امتیاز میزبانی، بدون حضور در رقابت‌های انتخابی وارد سهمیه آسیایی گرفت و در گروه A هم قرار گرفت.

در پایان تورنمنت آسیایی جنوب شرق، تیم اول در گروه D قرار می‌گیرد و تیم دوم نیز در گروه C با ایران، چین و کره‌جنوبی همگروه خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا، گروه C که ایران هم در آن قرار دارد سخت‌ترین گروه این رقابت‌هاست که فیبا آسیا از آن به گروه مرگ تعبیر کرده است.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‎شود. سه تیم برتر این رقابت‎ها سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‎‌کنند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
قرعه کشی قهرمانی آسیا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انجام شد/سپاهان در گروه مرگ



اخبار ,اخبار ورزشی,گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا سال 2014


اخبار ورزشی - قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انجام شد/سپاهان در گروه مرگ

نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2014 حریفان خود را در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها شناختند.

به گزارش ایسنا ، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2014 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد و چهار نماینده‌ی فوتبال ایران حریفان خود را در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها شناختند.

تیم‌های استقلال و سپاهان به عنوان قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل گذشته و تیم‌های تراکتورسازی و فولاد به عنوان تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر که جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در سال 2014 به دست آوردند در گروه‌های چهارگانه‌ی غرب آسیا قرار گرفتند.

بر این اساس گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 در منطقه غرب این قاره به این شرح است:

گروه A
الریان قطر، الجزیره امارات، الشباب عربستان، استقلال ایران

گروه B
پلی آف یک، بنیادکار ازبکستان، فولاد ایران، الفاتح عربستان

گروه C
پلی آف دو، الاتحاد عربستان، تراکتورسازی ایران، العین امارات

گروه D
السد قطر، الهلال عربستان ، سپاهان ایران، الاهلی امارات
 اخبار ورزشی - ایسنا