ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدیمی‌های استقلال در یک قاب



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اخبار جدید

حضور سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرینات صحنه‌های جالبی را رقم زد.

به گزارش ورزش سه، منصور پورحیدری بعد از پشت سر گذاشتن بیماری خود امروز در تمرینات آبی‌ها حاضر شد. او هنگام ورود به محل تمرین به سمت نیمکت استلال رفت و در کنار نصرالله عبداللهی مشاور فنی مدیرعامل استقلال نشست.

نصرالله عبداللهی و منصور پورحیدری سال ها تجربه حضور روی نیمکت استقلال را به عنوان سرمربی و سرپرست دارند. بعد از ورود پورحیدری به زمین وحید طالب‌لو و فرزاد مجیدی نفراتی بودند که سمت او رفتند و به وی خوشامد گفتند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
گلهای قدیمی استقلال رشت...استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی-6 تایی ها برای استقلال قدیمی شده، برای ما همیشه تازه است



پیروانی-6 تایی ها برای استقلال قدیمی شده، برای ما همیشه تازه است/ قسمت نبود در دربی سرمربی پرسپولیس باشم

لیگ برتر - سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید غیبت علی کریمی در دربی روز جمعه ضربه بزرگی برای سرخپوشان خواهد بود.

سروش امینی توماجی: افشین پیروانی مدافع سال های نه چندان دور تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها سعی دارد به دور از حواشی فوتبال باشد، دوشنبه شب روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و حرف های جالبی را در مورد دربی های پایتخت به میان آورد که بازار کری خوانی های قبل از دربی را حسابی داغ کرد.

او که رکورددار بیشترین کاپیتانی در جمع سرخپوشان هم هست در گفت و گو با خبرآنلاین از دربی 76 پایتخت و حال و هوای این دیدار حساس گفت: «به جرات دربی پایتخت حساس ترین دیدار لیگ برتر ایران است و این بازی سال های سال است که هیجان خاصی را میان مردم ایجاد می کند.»

او در مورد دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس گفت: «وضعیت دو تیم نسبت به نیم فصل اول به مراتب بهتر شده اما به نظر من غیبت علی کریمی لطمه بزرگی برای پرسپولیس است. به نظر من روز جمعه دو تیم بازی محتاطی را ارائه خواهند کرد و در نهایت تیمی که از معدود موقعیت های خود استفاده بهتری بکند پیروز خواهد شد.»

پیروانی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم برای پیروزی در این بازی بیشتر است، گفت: «به هر حال به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوبم برنده بازی باشد و اگر یحیی در انتخاب ترکیب تیم درست عمل کند این مسئله دور از انتظار نیست اما اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم استقلال هم این روزها در وضعیت خوبی به سر می برد و آنها هم برای پیروزی در این بازی شانس خوبی دارند. اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.»

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی در واکنش به بازتاب صحبت هایش در برنامه دوشنبه شب 90 گفت: «همان طور که می دانید حرف و حدیث بسیاری در مورد دربی 9 نفره ما در سال 78 وجود دارد و خیلی ها صحبت های بدون اساسی درباره تبانی و این جور مسائل می کنند که اصلا وجه خوبی ندارد.

صحبت های من هم به هیچ عنوان برای کری خوانی و یا تحریک تیم حریف نبود. کری را باید در زمین خواند و من اگر می خواستم این کار را بکنم از گل خودم که در فینال جام حذفی مقابل استقلال به ثمر رساندم صحبت می کردم که یکی از بهترین خاطراتم است.»

افشین پیروانی در مورد خاطره انگیزترین دربی های تاریخ برای هواداران پرسپولیس که در برنامه 90 هم به آنها اشاره کرد، گفت: «سه دربی برای همیشه در خاطر هواداران پرسپولیس باقی می ماند. اول از همه بازی 6 تایی ها که بسیار خاطره انگیز است و باعث افتخار من و همه پرسپولیسی ها است.»

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: «دیگر دربی تاریخی پرسپولیسی ها دیدار سال 1378 است که با وجود 9 نفره شدن ما بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید که این مسئله به اندازه یک پیروزی ارزش داشت. در آخر هم دربی فصل گذشته که بازی 2-0 باخته در 10 دقیقه به پیروزی 3-2 تبدیل شد.»

این مربی 42 ساله در مورد اینکه استقلالی ها بازی 6 تایی ها در را قدیمی و از یاد رفته می دانند گفت: «چرا قدیمی باشد؟! آن دیدار برای استقلالی ها قدیمی شده و برای ما هنوز تازگی دارد، ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است.»

پیروانی در مورد حواشی دربی سال 1378 هم گفت: «در آن دیدار ما 2 اخراج زودهنگام دادیم که پس از این اتفاق بسیار احساساتی و عصبانی شدیم و همین باعث شد که تصمیم به ترک زمین بگیریم اما پس از اینکه آرامش به تیم برگشت از این تصمیم منصرف شدیم و حتی در ادامه بازی شانس گلزنی هم داشتیم.»

او در واکنش به اینکه به عنوان سرمربی پرسپولیس فرصت حضور در دربی پایتخت را پیدا نکرد، گفت: «فرقی ندارد به عنوان مربی در دربی حضور داشته باشی یا بازیکن چرا که هر دو آنها افتخار بزرگی است. به هر حال قسمت نبود در دربی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس باشم.»

افشین پیروانی در پایان گفت: «دو تیم نفرات خوبی را در اختیار دارند و امیدوارم روز جمعه بازی زیبایی را شاهد باشیم.»/خبرانلاین