ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدر این خنده هایت را بدان آقای سوشا!



 سوشا مکانی این روزها حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد و حسابی خندان است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سوشامکانی دروازه بان پرسپولیس بعد از طی دوران چند ماهه پر استرس به دلیل پاره ای از اشتباهات در استفاده از تکنولوژی ها دنیای مجازی ، با سعه صدر مسئولان کشور به فوتبال برگشته و حالا در تمرینات تیمش حضوری فعال دارد. سوشا که برانکو او را گلر اول تیمش می داند ، در اولین بازی تیم ، دوباره به دروازه قرمزها بر می گردد و دوباره در دید قرار می گیرد.اینکه او در ادامه مسیر ، چه خواهد کرد ، چیزی است که باید مراقبش باشد. اینکه آیا از همه اشتباهاتش درس گرفته و می آید تا با تمرکزی بیشتر ، جبران شان کند؟

او باید قدر این لحظات خوب و خنده های شیرینش را بداند .

 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,سوشامکانی

 

 اخبار  ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
خوشبختی یعنی ......قدر داشته هایت را بدان ......همین!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیسی ها: تو را به خدا این قدر دعوا راه نینداز آقای سوشا!



اخبار,اخبار ورزشی, سوشا مکانی

روزی که سوشا مکانی دیگر دعوا راه نیندازد و حاشیه نسازد، روز خوش پرسپولیسی هاست.

سوشا از بعد از فوت هادی نوروزی شاید آرام ترین روز های زندگی خود را پشت سر می گذاشت. روز هایی به دور از حاشیه و هیاهو. خیلی هم حرف نمی زد.

 

اگر هم چیزی می گفت فقط درباره از دست دادن کاپیتانش بود. اما در بازی پرسپولیس و صبا که اتفاقا با هدف زنده نگه داشتن یاد هادی نوروزی برگزار شد، دوباره جنجال به پا کرد و روی اعصاب هواداران پرسپولیس رفت.

هوادارانی که به خوبی می دانند این روز ها حاشیه و جنجال از هر چیزی برای تیمشان بد تر است.

 

سوشا ابتدای بازی با احساس و دست در دست هانی نوروز وارد زمین شد ولی آخر بازی دوباره همان سوشایی شد که دنبال دعوا و درگیری است.

بعد از اینکه محمد قاضی که اتفاقا او هم کلی روی اعصاب پرسپولیسی ها بود، ضربه خود را در شرایط آفساید وارد دروازه سوشا کرد، دروازه بان قرمز ها به شدت عصبانی شد و به مهاجم صبا تاخت.

این حاشیه سازی مجدد سوشا باعث شد بسیاری از پرسپولیسی ها به صفحه شخصی او در اینستاگرام بروند و از او خواهش کنند انقدر دنبال این کار ها نباشد و دعوا راه نیندازد. قبلا هم زیاد از این جور خواهش ها از سوشا صورت گرفته اما او هنوز خیلی تغییر نکرده است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین