ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدرت‌نمایی والیبال برزیل برابر ایتالیا


تیم ملی والیبال برزیل در دومین بازی خود در ایتالیا این تیم را شکست داد.

خبرگزاری ایسنا: در دومین بازی تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و برزیل در شهر رم ایتالیا، برزیلی ها موفق شدند با نتیجه مقتدرانه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دهند. این نتیجه در حالی رقم خورد که ایتالیا در بازی اول به سختی و با نتیجه 3-2 از سد تیم برزیل گذشته بود.

دست اول این دیدار با نتیجه نزدیک 25-23 به سود برزیل به پایان رسید. در دست دوم برزیلی ها موفق شدند 25-22 حریف خود را شکست دهند. دست سوم این دیدار نیز با نتیجه 25-16 به پایان رسید تا برزیل مقتدرانه بازی دوم خارج از خانه خود مقابل ایتالیا را ببرد.

گوئرا از تیم ملی برزیل با کسب 20 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.


ویدیو مرتبط :
رالی زیبا در بازی والیبال ایتالیا-برزیل با 23 ضربه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرت نمایی والیبال برزیل مقابل روسیه


ملی پوشان برزیلی در سه ست موفق شدند تیم پر افتخار روسیه را شکست دهند.

طرفداری: ملی پوشان برزیلی در سه ست موفق شدند تیم پر افتخار روسیه را شکست دهند.

ملی پوشان تیم ملی برزیل با برتری در برابر روسیه صدر نشین گروه خود شدند و به عنوان صدر نشین به مرحله نهایی رقابت های جهانی والیبال صعود کردند. برزیلی ها هرچند در ست اول به پیروزی رسیدند اما در ست دوم در یک بازی نزدیک با نتیجه 26-24 مغلوب رسو ها شدند؛ در ادامه بازی اما برزیلی ها موفق شدند در ست های سوم و چهارم با نتیجه 25-19 به پیروزی برسند و در نهایت با 21 امتیاز به عنوان سرگروه، گروه F رقابت های جهانی راهی مرحله نهایی شوند.