ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی با حضور در رده‌بندی المپیکی شد



اخبار,اخبارورزشی, کشتی آزاد

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل قهرمان آمریکایی جهان و المپیک از حضور در نیمه‌نهایی بازمانده بود، با پیروزی در گروه شانس مجدد، به دیدار رده‌بندی رفت.

به گزارش  فارس، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان که با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل قهرمان آمریکایی جهان و المپیک از حضور در نیمه‌نهایی بازمانده بود با حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت که با پیروزی در این گروه با حضور در دیدار رده بندی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

در وزن 74 کیلوگرم که 42 کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا قاسمی در دور اول با نتیجه 12 بر یک مقابل کارملو لومیا از ایتالیا به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 4 یوگنی ندالکو از مولداوی را شکست داد راهی دور بعد شد. قاسمی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 جامبر کولاشویلی، نفر پنجم جهانی 2014 و نفر سوم بازی‌های اروپایی از گرجستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مغلوب جردن باروس، قهرمان آمریکایی جهان و المپیک شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند که با توجه حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک در گروه بازنده‌ها تلاش کند.

قاسمی در این گروه با نتیجه 8 بر 3 از سد کریستیان برزوزوفسکی از لهستان گذشت و علاوه بر حضور در دیدار رده‌بندی پنجمین سهمیه المپیک را برای ایران به ارمغان آورد. وی برای کسب مدال برنز با انور گدویف از روسیه مبارزه خواهد کرد.


   اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
پیروزی کمیل قاسمی در برابر حریف آلمانی (رده بندی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتیجه رقابت اولین ورزشکار المپیکی ایران/قرار گرفتن در رده 39 تعیین رنكینگ در بین 64 کماندار



پس از قرار گرفتن در رده 39 تعیین رنكینگ المپیك

میلاد وزیری: غریبانه مسابقه دادم

میلاد وزیری پس از قرار گرفتن در جایگاه 39 رقابت‌های تعیین رنكینگ المپیك گفت: غریبانه مسابقه دادم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از لندن، میلاد وزیری كماندار ریكرو ایران به عنوان اولین ورزشكار ایرانی رقابت خود را در المپیك لندن آغاز كرد كه در مسابقه تعیین سطح در رده سی‌ و نهم قرار گرفت و باید در مرحله حذفی به رقابت با حریفان بپردازد.

وزیری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایسنا به لندن، اظهار كرد: با این شرایط بد كار نكردم، اما می توانستم خیلی بهتر از این باشم. من غریبانه مسابقه دادم. حداقل چیزی كه برای ورزشكاران در اینجا وجود داشت ، حضور مربی در كنارشان بود، اما من تنها بودم و مربی نداشتم.

وی همچنین گفت: رقبای من با بهترین شرایط آمده بودند. البته هنوز چیزی تمام نشده است و بختی را از دست نداده‌ام. باید در مرحله حذفی مسابقه دهم كه نهایت تلاشم را در دور حذفی خواهم كرد.

كماندار ایران به حضور مربیان كره ای در لندن اشاره كرد و گفت: مربیان كره ای هم به لندن آمده اند، اما آی دی كارت ندارند. اگر بتوانند شرایطی ایجاد كنند تا در مرحله حذفی مربیان در كنارم باشند بسیار خوب خواهد بود.

وی در مورد شایعاتی پیرامون حضور مربی انگلیسی در کنار خود، در زمان مسابقه گفت: این حرف را از شما می شنوم و چیزی به من نگفته اند.

وزیر در پاسخ به این سوال كه آیا در 20 روز اخیر كه نام ورزشكار دیگری برای المپیك ردشده بود، تمرینهایت را رها كردی. گفت: من به هیچ وجه تمریناتم را رها نكردم و در دو ، سه هفته‌ اخیر تمرین داشتم. در مرحله حذفی تلاشم را خواهم كرد تا نتیجه‌ بهتری بگیرم./ایسنا