ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبالیست آلمانی مسلمان شد +عکس


دنی بلام، فوتبالیست جوان آلمانی از تشرف خود به دین اسلام خبر داد و اسلام را دین امید و صلح نامید.

شمال نیوز: روزنامه «Bild» خبر داد: دنی بلام، فوتبالیست جوان آلمانی از تشرف خود به دین اسلام خبر داد و اسلام را دین امید و صلح نامید.

بلام تصریح کرد: «اسلام به من امید و نیرو می‌دهد و نماز، روح مرا آرام می‌کند؛ من فردی عصبانی و نامنظم بودم و نمی‌دانستم به کجا تعلق دارم».

بلام تابستان گذشته به باشگاه فوتبال نورنبرگ آلمان پیوست. بلافاصله پس از پیوستن به این تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت و مجبور شد مدت ۶ ماه استراحت کند.

وی می‌گوید: «زمانیکه در خانه بودم این فکرها ذهن مرا مشغول می‌کرد که تعطیلات آخر هر هفته (که از مشغله فارغ می‌شدم) زنگ هشداری برای من است، چون هیچ مسئولیتی در قبال چیزی احساس نمی‌کنم. پس بعد از بازنشستگی چه خواهد شد؟».

فوتبالیست آلمانی مسلمان شد +عکس

بلام پس از آن به جست‌وجو می‌پردازد و سرانجام به اسلام می‌رسد و تصمیم می‌گیرد که مسلمان شود.

وی گفت: «به یک مسجد رفتم و بلافاصله احساس خاصی پیدا کردم. احساس کردم که این دین برای من است و می‌خواهم که بیشتر درباره آن بدانم».

پس از آن دنی بلام ۲۴ ساله هر روز ۵ بار به نماز می‌ایستد، غذای حلال می‌خورد و ...

خانواده دنی که مسیحی هستند در ابتدا از تصمیم وی نگران شدند اما به‌زودی با این مسئله کنار آمدند و به او گفتند که اگر فکر می‌کنی این راه درست است، آن را ادامه بده.

دنی بلام می‌گوید: «اسلام دین صلح است. دین من می‌گوید که هیچکس را به انجام کاری که تمایل ندارد، مجبور نکنید».


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن یک آلمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبالیست سرشناس آلمانی مسلمان شد+عکس



اخبار,اخبار ورزشی , فوتبالیست مشهور آلمانی

فوتبالیست مشهور آلمانی به دین مبین اسلام مشرف شد.

دنی بلوم هافبک هجومی و 24 ساله تیم نورنبرگ آلمان در سال 2014 مسلمان شد. اکنون تصاویر این بازیکن جوان در شبکه های مختلف اجتماعی در حال نماز خواندن منتشر شده است.

پیش از بلوم بازیکنان مشهور دیگری همانند فرانک ریبری مسلمان شده بودند. گفته می شود کاکا مرد سال سابق فوتبال جهان نیز مسلمان است.

 

اخبار,اخبار ورزشی , فوتبالیست مشهور آلمانی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز