ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فقط 350 تماشاگر در آزادی!


حدود ۳۵۰ تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا بازی پرسپولیس و ملوان را از نزدیک ببینند.

خبرگزاری فارس: در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز مسابقه دو تیم پرسپولیس و ملوان مانده فقط حدود ۳۵۰ تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا این بازی را از نزدیک ببینند.

* رضا رویگری هنرپیشه پیشکسوت که آهنگ‌های انقلابی در دهه فجر خوانده بود در ورزشگاه حاضر شده است. شرایط جسمانی او بعد از سکته مغزی اصلا مساعد نیست.

* یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام مشکی در کنار زمین چمن قرار داده شده تا به عنوان هدیه به وریا غفوری بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان اهدا شود. او امروز به انتخاب هواداران به عنوان پدیده لیگ برتر در جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و مدیرانی از شرکت مدیران‌خودرو هم در کنار زمین حضور دارند.

* وریا غفوری خودش هم به تهران آمده تا جایزه‌‌اش را دریافت کند.

* گابریل، تادو و اومانیا سه بازیکن خارجی پرسپولیس به سمت هواداران رفتند و برای آنها دست زدند.

*هواداران ملوان بنری در دست دارند که روی آن عکس سیروس قایقران حک شده است. آنها همچنین مازیار زارع را با شعار مازیار قایقران تشویق می‌کنند.

* در کنار زمین مبل‌های مشکی هم قرار داده‌اند.

* فرزاد حاتمی و مازیار زارع که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند به سمت بازیکنان پرسپولیس تا این لحظه نرفتند.

* ترکیب تیم ملوان به این شرح است:

ایمان صادقی، عزیز معبودی، کنعانی، مختاری، جعفری، آبشک، مازیار زارع، محمد نوری، صادق محرمی، محسن یوسفی و فرزاد حاتمی.

* قرار است پیش از شروع مسابقه از محمدرضا طالقانی رئیس اسبق کشتی و رضا رویگری تقدیر شود.

* پورمحمدی معاون سیما نیز قرار است در این مراسم شرکت کند.

* دیدار دو تیم ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // پیکر نوروزی از آزادی تا بهشت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیزلی: شروع با یک امتیاز هم خوب است ؛ مطمئنا با ۱۰۰ هزار تماشاگر در آزادی می‌توانیم الهلال را شکست دهیم



تیم فوتبال پرسپولیس , مصطفی دنیزلی  , لیگ قهرمانان آسیا

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «می‌توانستیم برابر الهلال با فرصت‌هایی که داشتیم به برتری دست یابیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر الهلال عربستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «ما در خانه حریف بازی کردیم اما با این وجود فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. پس از اینکه حریف 10 نفره شد کار ما دشوار شد. برای ما مهم بود که بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم اما متأسفانه فرصت‌های گل زیادی از دست دادیم.»

وی افزود: «به نظرم پرسپولیس و الهلال دو تیم قدرتمند این گروه هستند. ما فرصت طلایی داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم اما در هر صورت شروع با یک امتیاز هم خوب است.»

دنیزلی خاطرنشان کرد: «با این تساوی کار ما دشوار شد ما در گروه سختی قرار داریم باید در دیدارهای خانگی به برتری دست یابیم و در بازی‌های خارج از خانه هم نبازیم. مطمئن با 100 هزار تماشاگر یک پارچه پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی می‌توانیم الهلال را شکست دهیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و من به آنها اعتقاد دارم.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه هدفش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا صعود به دور بعدی است تصریح کرد: «ما می‌خواهیم در گروه خود به هدفمان دست یابیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم اما کار دشواری در پیش‌رو داریم. باید الهلال را در خانه شکست دهیم و من این موضوع را دوست دارم که بتوانیم نماینده عربستان را در خانه خود شکست دهیم.»

وی در پایان یادآور شد: «پس از آنکه حریف 10 نفره شد فرصت زیادی به الهلالی‌ها ندادیم اما طبیعی است که آنها در خانه به دنبال کسب امتیاز بودند و به حملات خود ادامه می‌دادند. به نظرم کسب یک امتیاز نیز در این دیدار خوب بود.»