ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی دیدار ژاپن - امارات را قضاوت می‌کند


داور بین‌المللی فوتبال کشورمان دیدار ژاپن - امارات در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا را قضاوت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا فغانی، داور ایرانی حاضر در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا که در استرالیا برگزار می‌شود، قضاوت دیدار ژاپن - امارات در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را بر عهده خواهد داشت.

فغانی را در امر قضاوت این دیدار، رضا سخندان و محمدرضا ابولفضلی همراهی خواهند کرد. داور چهارم بازی ژاپن - امارات نواف شکرالله از بحرین و ناظر این بازی هم سوبخدین از مالزی است.

دیدار ژاپن - امارات روز جمعه از ساعت 13 به وقت ایران برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فغانی از قضاوت نیمه نهایی آسیا کنار گذاشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار کره‌جنوبی و کویت به قضاوت فغانی


تیم داوری کشورمان روز سه شنبه باز هم در جام ملت‌های آسیا قضاوت خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که همراه با دو کمک ایرانی خود روز گذشته دیدار تیم های عربستان و چین را در جام ملت های آسیا سوت زده بود دومین دیدارش را هم روز سه شنبه قضاوت خواهد کرد.

بر این اساس علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی داوران حاضر کشورمان در این دوره از رقابت ها روز سه شنبه دیدار تیم های کره‌جنوبی و کویت را در روز دوم جام ملت های آسیا قضاوت خواهند کرد.