ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردا؛ بازگشت کشتی‌ گیران ملی‌ پوش


تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان عصر فردا (سه‌شنبه) به ایران بازمی‌گردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که راهی تورنمنت گزینشی المپیک در آستانه قزاقستان شده بودند، عصر فردا به ایران باز خواهند گشت تا در دور جدید تمرینات حضور پیدا کنند.

شاگردان محمد بنا در این مسابقات در وزن 66 کیلوگرم توسط امید نوروزی صاحب سهمیه المپیک شدند، اما حمید سوریان در 59 و بشیر باباجان‌زاده در 130 کیلوگرم در کسب سهمیه المپیک ناکام ماندند. در کشتی آزاد نیز کمیل قاسمی آخرین سهمیه کشتی آزاد در وزن 125 کیلو را از آن خود کرد.

شب گذشته رسول خادم زودتر از سایر نفرات آستانه را به سمت ایران ترک کرد و به همین دلیل در کشتی کمیل قاسمی در سالن حضور نداشت و محمد بنا آزادکار 125 کیلوگرم کشورمان را به همراه امیر توکلیان هدایت کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با بنا و کشتی گیران در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بدون خادم به ایران بازگشت+عکس




اخبار ورزشی - در میان استقبال مسئولین و مردم:
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بدون خادم به ایران بازگشت+عکس

اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2014 آمریکا در میان استقبال با شکوه مسئولین ومردم به ایران بازگشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از درخشش خیره کننده در مسابقات جام جهانی آمریکا و کسب عنوان قهرمانی بامداد امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان استقبال محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سردار یزدانی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک وبسیاری دیگر از مسئولان کشتی  در میان استقابل باشکوه مردم به کشورمان بازگشت.

 گفتنی است رسول خادم رئیس فدارسیون کشتی و سرمربی تیم ملی به دلیل اجلاس فیلا که با حضور نناد لالوویچ رئیس فدارسیون جهانی تشکیل شد همراه تیم نبود وقرار است وی خودش به ایران بازگردد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی آمریکا

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی آمریکا

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی آمریکا

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی آمریکا

اخبار ورزشی - باشگاه خبر نگاران