ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرانک لمپارد به نیویورک پیوست


فرانک لمپارد پس از توافق با نیویورک‌سیتی به این تیم در لیگ آمریکا پیوست.

ایسنا: فرانک لمپارد پس از توافق با نیویورک‌سیتی به این تیم در لیگ آمریکا پیوست.

 فرانک لمپارد هافبک متعصب و جنگنده چلسی که 13 فصل را در این تیم لندنی سپری کرد تصمیم گرفت با جدایی از جمع آبی‌پوشان به نیویورک آمریکا بپیوندد.

به نقل از دیلی میرر، باشگاه نیویورک آمریکا پس از جذب داوید ویا از باشگاه آتلتیکو مادرید توانست فرانک لمپارد را نیز با قرارداد آزاد به خدمت بگیرد.

قرارداد فرانک لمپارد با چلسی در پایان فصل به پایان رسید و سران چلسی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این بازیکن محبوب لندنی ارائه ندادند.

لمپارد در سال 2001 پس از جدایی از وستهام با 11 میلیون پوند به چلسی پیوست و از آن زمان یکی از ستاره‌های چلسی بود . او موفق شد همراه چلسی به 3 قهرمانی در لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و یک بار نیز لیگ اروپا را بالای سر برد.

لمپارد در دوران حضور خود در چلسی موفق شد 211 گل به ثمر برساند تا برترین گلزن تاریخ این باشگاه باشد. رکورد لمپارد با توجه به اینکه یک هافبک مرکزی است، بسیار جالب توجه است.

چلسی در این فصل تغییر و تحولات زیادی داشته است . پس از مارک شوآرزر، ساموئل اتوئو، داوید لوئیز و اشلی کول، لمپارد پنجمین بازیکن چلسی است که از این تیم جدا می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فرانک لمپارد _ نیویورک سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی چلسی با درخشش فرانک لمپارد/ دژاگه روی نیمکت ذخیره ها



 رقابت های لیگ برتر انگلیس

پیروزی چلسی با درخشش فرانک لمپارد/ دژاگه روی نیمکت ذخیره ها

چلسی با درخشش هافبک کهنه‌کار خود موفق شد با 3 گل وستهام را شکست دهد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار ادامه یافت.

وستهام در خانه خود میزبان چلسی بود که در پایان شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با 3 گل به برتری برسند و به رده دوم جدول صعود کند. در این دیدار ابتدا لمپارد در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی موفق شد خطایی که روی اسکار شده بود را به گل اول بازی تبدیل کند. در ادامه پاس زیبای ادن هازارد در دقیقه 34 به اسکار رسید و این بازیکن موفق شد اختلاف را به 2 گل برساند. این پایان کار نبود و چلسی در دقیقه 82 موفق شد با ضربه دیدنی لمپارد به گل سوم خود در این دیدار دست پیدا کند. فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی در این دیدار غایب بود و مورینیو ترجیح داد از خوان ماتا نیز در این دیدار استفاده نکند.

فولام که به دلیل کسب نتایج جدید یک سرمربی جدید به کادر فنی خود اضافه کرده است همچنان روند نزولی خود را ادامه داد و این‌بار با نتیجه 2 بر یک مغلوب سوآنزی شد. در این دیدار اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام 90 دقیقه از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد شکست تیمش بود و فرصت بازی پیدا نکرد. تک گل فولام را در این دیدار اسکات پارکر به ثمر رساند.

آرسنال نیز از تساوی در بازی لیورپول نهایت استفاده را کرد و با برتری 2 بر صفر برابر ساوت همپتون موفق شد فاصله امتیازی خود با لیورپول در صدر جدول را افزایش دهد. هر دو گل توپچی‌های لندن را در این دیدار اولیویه ژیرو به ثمر رساند.

در ادامه بازی‌های لیگ برتر وستهام و چلسی در داربی کوچک لندن به مصاف هم رفتند.
تابلو نتایج
آرسنال 2 – ساوت‌همپتون صفر
اورتون 3- لیورپول 3
فولام یک – سوآنزی یک
نیوکاسل 2 – نوریچ یک
استوک‌سیتی2 – ساندرلند صفر
هال‌سیتی صفر- کریستال‌پالاس یک

در جدول رده‌بندی آرسنال با 28 امتیاز در صدر قرار دارد.
/ایسنا