ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح الله زاده:هواداران ما جامکی هستندنه پولکی!



فتح الله زاده:هواداران ما جامکی هستندنه پولکی!

علی فتح الله زاده می گوید بازیکنانش اگر روی بازی با اف سی سئول تمرکز کنند قطعا از این بازی نتیجه لازم را بدست می آورند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ؛ از بازی بزرگ با اف سی سئول در تهران می گوید. مسابقه ای که تکلیف رسیدن استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بعد از 14 سال مشخص می کند.

 

او در این گفت و گو از دلایل دلخوری سرمربی اش از بازیکنان سخن می گوید . اینکه فیس بوک برای بازیکنان تیم ممنوع شده است:« ببینید ما ممنوع نکردیم. فقط گفتیم فعلا به جای کارهای جانبی روی بازی تمرکز کنید.

 

انشاالله تیم که برد و به فینال رسید عکس های قشنگی از بازی روز چهارشنبه خواهیم داشت که بتوانند روی صفحات فیس بوک شان بگذارند و دل همه هواداران را شاد کنند. تیم سئول خیلی تیم ویژه ای نبود که فکر کنیم نمی شود به آنها 2 گل زد. اگر آنها در خانه شان با 12 هزار تماشاگر توانستند ما را شکست دهند ما اینجا با 100 هزار هوادار و جو ورزشگاه آزادی حتما می توانیم به خواسته مان برسیم البته به شرطی که خوب بازی کنیم.»

او می گوید استقلال توان گل زدن را دارد البته آمار نشان می دهد تیم های قلعه نویی معمولا خوب گل می زنند اما اشکال استقلال امسال این است که خیلی ساده گل می خورد.

 

مدیر آبی ها درباره این مشکل هم می گوید:« برای همین است که می گویم باید تمرکز داشته باشیم. می گویم باید سنگین بازی کنیم و تمرکز بچه ها روی فیس بوک نباشد و فقط به فوتبال فکر کنند. بچه ها باید اراده کنند و بازی را به سمت موفقیت ببرند.

 

این یک اراده بزرگ از خود بچه های ماست که باعث شده هم الهلال را شکست دهند و هم تیم قطری و تایلندی و به این مرحله برسند. آنها باید قدر این تلاش خالصانه خود را بدانند.

 

اگرچه همین که ما بعد از 10 یا 12 سال به جمع 4 تیم رسیدیم ، آن هم با این همه مشکل و نداری ، خودش یک کار بزرگ است اما به هر حال رسیدن به فینال چیزی است که آنها شایستگی اش را دارند. هیچ یک از مردم ایران دوست ندارند ، چیزی که با زحمت این بچه ها بدست آمده نیمه تمام بماند.»

حاجی که دستی هم در آنالیز فنی بازی ها دارد و دائره المعارف فوتبال را در 3 جلد نوشته است نقدی فنی و البته کارشناسی از بازی با تیم کره ای دارد که بی شباهت به تحلیل های فنی کارشناسان دیگر نیست:« حاجی جان تیم حریف غیر از دو بازیکن 10 و 11 شان خیلی بازیکنان فوق العاده ای ندارد. به خصوص در مرکز دفاع شان با فشار می توان به موفقیت رسید.

 

از یاد نبریم که اگر هواداران ما خوب و محکم تیم شان را از صمیم قلب تشویق کنند ، ترسی که 100 هزار هوادار به دل این تیم می اندازد باعث می شود دست و پای شان را گم کنند.

 

ما باید با تمام وجود بازی کنیم. چیزی برای ازدست دادن نداریم. می رویم که تاریخ مان را از نو بسازیم.بدون شک با درایت کادرفنی برای تک به تک دقایق بازی برنامه داریم و با یک بازی رو به جلو در فاز هجومی می توانیم آنچه نیاز داریم را بدست آوریم.»

فتح الله زاده در ادامه پاسخی همراه با خنده هم دارد برای رویانیان که گفته بود رویای استقلالی ها مدیریت او بر استقلال است.

او می گوید:« حرف های آقای رویانیان را خواندم. البته ایشان چون خیلی توان مالی بالایی دارند فکر می کنند استقلالی ها هم مثل پرسپولیسی ها دنبال پول هستند. (می خندد و می گوید)

 

سردار جان ما استقلالی ها و هواداران مان پولکی نیستیم ، جامکی هستیم. ما فقط جام دوست داریم و مدیری که نتواند برای مان جام بیاورد را دوست نداریم. بنده خدا رویانیان حسرتش رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست.( از قول من بگو سردار دوستت  داریم ... ها ... ها ... ها...»

البته رویانیان قبل از بازی های آسیایی استقلال گفته بود این تیم بدون فتح الله زاده خوب می برد. حاجی درباره این کری بدل شده به واقعیت سردار هم می گوید:« حاجی جان سردار حق دارد. او فقط در مسیر تهران به رویان و رویان به تهران می رود و می آید. مسیر های آسیایی را بلد نیست. من که در قطر و عربستان با تیم بودم و بازی را بردیم. عکس های شیرجه هایم هم موجود است! من سابقه کلی برد در آسیا دارم حاضرم کارنامه ام را بدهم به سردار تا ببیند.البته این را بگویید که من با شوخی گفتم !»

فتح الله زاده از برخوردهای کمیته انضباطی با تیمش دلخور است و می گوید:« شب دراز است و قلندر بیدار. ما را برای یک حرف سرمربی مان با محکومیت روبرو می کنند. از تیم مان امتیاز کم می کنند و هزار اتفاق دیگر.

 

حالا می بینیم به ازای این همه توهینی که در این مدت از سوی طرفداران یک تیم و اعضای کادرفنی و مدیریتی شان به داوری شد چه حکمی می دهند. اگر به شکایت ما برای لغو جرایم رسیدگی نشود ما مستقیم به دادگاه بین المللی حکمیت در سوییس شکایت می کنیم و فیلم هایش را هم می بریم. مگر می شود برای فحاشی از تیم ما امتیاز کم کنند اما برای بقیه هیچ اتفاقی نیفتد؟ آیا این اسمش عدالت است؟»

او سپس به بحث داوری ها و انتقادها از داوری لیگ و اتهام ها می رسد و می گوید:« ما هیچ وقت به هیچ داوری اتهام ناپاکی نزدیم. اصلا با این بحث مخالفیم.

 

تیم ما این فصل از داوری ها لطمات زیادی خورده اما این ها را همه اشتباه می بینیم و معتقدیم از این مسائل معمولا وجود دارند. ما یک اپسیلون هم جار و جنجال به پا نمی کنیم اما خواست مان از داوران عزیز این است که تمرکز شان روی بازی ها را بالا ببرند و بیشتر دقت کنند. ولی ما هیچ وقت حاضر نیستیم تا زمانی که چیزی ثابت نشده یا برای اینکه امکان دارد یک نفر در یک جامعه زحمت کش اشتباهی کرده باشد به همه یک خانواده تهمت بزنیم.»/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال پرچم‌های خود را آماده كنند



 

 

فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال پرچم‌های خود را آماده كنند

 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال پرچم‌های خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

علی فتح الله زاده درباره حفظ سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز در نشستی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد با توجه به امتیازاتی که داشتیم فدراسیون ایران توانست هر چهار سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند.

وی افزود: من از مالزی به هواداران استقلال پیغام می دهم که پرچم های خود را برای تشویق تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. ما کمربندهای خود را برای موفقیت در این بازی ها بسته ایم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جا دارد از تلاش های کفاشیان و عزیز محمدی و حسن نیت هیات اجرایی AFC تشکر کنم.

فتح الله زاده تصریح کرد: می خواهیم با همه قدرت خود در این رقابت ها شرکت کنیم تا استقلال پس از سال ها به موفقیت برسد.

حضور سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی در آسیا قطعی بود و استقلال نیز امروز به عنوان تیم سوم لیگ برتر در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آورد.