ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: مسئولان به فکر استقلال باشند



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - فتح‌الله‌زاده: مسئولان به فکر استقلال باشند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در دقیقه 90 بازی بعدی گل پیروزی و قهرمانی در لیگ برتر را می‌زنیم.

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فولاد در خصوص این بازی اظهار داشت: به بازیکنان گفته بودم که اگر خوب بازی کنند می‌توانند فولاد را شکست دهند. فولاد تیم خوبی است اما من به بازیکنان تیمم اعتقاد داشتم و از آنها خواستم که تا آخرین لحظه با غیرت بجنگند.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: دوست داشتم الان به رختکن بروم و به بازیکنان پاداش نقدی بدهم چون معتقدم لیاقتش را دارند اما دستمان خالی است و کاری از دستمان برنمی‌آید. امیدوارم مسئولان به فکر استقلال باشند و به ما کمک کنند.

فتح‌الله‌زاده در مورد شانس قهرمانی استقلال تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودم اگر فولاد را شکست دهیم در بازی بعدی هم پیروز و قهرمان لیگ خواهیم شد حالا هم منتظر بمانید در دقیقه 90 بازی بعد گل پیروزی را می‌زنیم و قهرمان می‌شویم.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال



 

 

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال

 

سرپرست باشگاه استقلال مخالف جدایی سرپرست این تیم و پیوستن به تیم دسته اولی همیاری اراک است.

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراک و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده که علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاکره است.

فتح الله زاده گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاکراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نکرده است.