ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیاثی: قهرمانی بهتر از گذشته داوری کرد اما پنالتی پرسپولیس را ندید



پرتاب نارنجک جریمه‌هایی در پی خواهد داشت

غیاثی: قهرمانی بهتر از گذشته داوری کرد اما پنالتی پرسپولیس را ندید

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن قهرمانی بهتر از گذشته داوری کرد اما پنالتی پرسپولیس را ندید.

سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی در دربی 76 گفت: محسن قهرمانی در مجموع بهتر از گذشته داوری کرد اما اشتباهاتی داشت. به عنوان مثال پنالتی پرسپولیس را در نیمه اول ندید که علتش این بود که او با نکونام و حقیقی در یک راستا قرار داشت و در خط عمود به صحنه بود. به همین دلیل نتوانست خطای نکونام روی حقیقی را پنالتی بگیرد و به حقیقی اخطار داد.

وی ادامه داد: قهرمانی در نیمه دوم بهتر قضاوت کرد. البته او باید وقت اضافه بیشتری می‌گرفت و حداقل 4 دقیقه برای این مسابقه وقت اضافه محاسبه می‌کرد.

غیاثی با اشاره به پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران گفت:‌ پرتاب دو نارنجک دستی از سوی تماشاگران می‌تواند جریمه‌‌هایی برای آنها داشته باشد./فارس


ویدیو مرتبط :
صحبت های غیاثی و خسروی در مورد اشتباهات داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس- صبا؛ پنالتی نبود؟+ عکس




 اخبار ورزشی - صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس- صبا؛ پنالتی نبود؟+ عکس

در دقیقه 85 محسن یوسفی کاپیتان صبا پای خود را روی پای عالیشاه گذاشت و در گوشه   هر چند  پرسپولیس در قم راحت تر از حد تصور صبا را شکست داد و نفشی به راحتی کشید اما  داوری این مسابقه هم کم اشکال نداشت.

 البرز حاجی پور که در چند صحنه وسط زمین اشتباهاتی انجام داد  در دو صحنه فوق العاده مشکوک در دقایقی پایانی می توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد که شاید به خاطر نتیجه دو بر صفر سوت نزد.

به گزارش آی اسپورت، در صحنه اول در دقیقه 85  محسن یوسفی کاپیتان صبا پای خود را روی پای  عالیشاه گذاشت و در گوشه محوطه جریمه او را سرنگون کرد که حاجی پور یا صحنه را دید و سوت نزد یا خطا تشخیص نداد.این در حالی است که عکس این صحنه نشان می دهد پنالتی رخ داده است.صحنه دوم هم در دقیقه 2+90 رخ داد و کمتر کسی به آن توجه کرد.در این صحنه مدافع  صبا  پای افشین  اسماعیل زاده هافبک پرسپولیس را در محوطه جریمه زد که می توانست خطای پنالتی باشد اما داور مسابقه باز هم سوت نزد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر تمام شود.
 

اخبار,اخبارورزشی,صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس با صبا

اخبار ورزشی - آی اسپورت