ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غلامی: 85 میلیون نفره آمریکا را بردیم!


سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما در بازی نخست دور برگشت توانستیم با دعای خیر مردم آمریکا را شکست دهیم.

باشگاه خبرنگاران: عادل غلامی سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: اشتباه است اگر فکر کنید که ما در تهران 14 نفره تیمی که دوره قبل عنوان قهرمانی را به دست آورده بود را شکست دادیم باید بگویم که 85 میلیون نفره به جنگ آمریکا رفتیم و آن‌ها را خوب بردیم.

وی گفت: هر زمانی که در تهران بازی داریم دعای تمام هم‌وطنان پشت سرمان است و آن را در سالن احساس می‌کنیم و با قدرت هرچه بیشتر به مصاف حریف می‌رویم.

غلامی خاطر نشان کرد: بازی مقابل آمریکایی که در لیگ جهانی امسال با اقتدار تمام رقبایش را شکست داده و صدر جدول رده بندی را کسب کرده٬ سخت بود ولی باز هم می‌گویم با دعای خیر مردم به دست آمد و ایران برد.

وی تصریح کرد: ما فردا در برابر آمریکا بازی سخت‌تری را در پیش داریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم و دومین شکست آن‌ها در لیگ جهانی را رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی دوربرگشت خود در لیگ جهانی مقابل تیم ملی آمریکا قرار گرفت و مقتدرانه ۳ بر ۰ پیروز شد.


ویدیو مرتبط :
دنیا فقط والیبال....هورا آمریکا رو بردیم....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد عادل غلامی از مسئولان پس از پیروزی برابر آمریکا + عکس



 
 اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
انتقاد عادل غلامی از مسئولان پس از پیروزی برابر آمریکا + عکس

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر آمریکا از مسئولان انتقاد کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر 2 برابر آمریکا، قهرمان لیگ جهانی 2014 به پیروزی رسید. بعد از این پیروزی عادل غلامی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران عکسی از خود منتشر کرد و در توضیحش نوشت: "آمریکا را هم بردیم، اما مسئولان هنوز خبری ازشون نشد!"

تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود روز پنج‌‌شنبه از ساعت 19 به مصاف فرانسه می‌رود.
 

اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال ایران

 

 اخبار ورزشی - فارس