ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عیادت پیشکسوتان استقلال از پورحیدری


پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال به عیادت سرپرست این تیم رفتند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال راهی منزل منصور پورحیدری، سرپست این تیم شده و از وی عیادت کردند.

در این دیدار صمیمی بازیکنان پیشکسوتی مانند محمد نوری، علیرضا اکبرپور، علی جباری، محمد جواد قراب، مهدی حاج‌محمد، مهدی کشاورز، رضانعلچگر، غلامرضا برهان‌زاده، ایوب اصغرخانی و مصطفی شرکا با پورحیدری دیدار کرده و ضمن مرور خاطرات قدیمی، برای وی آرزوی تندرستی و سلامت کردند.

همچنین محمد نوری پیش از اینکه راهی منزل پورحیدری شود، به بیمارستان ایرانمهر رفته و از همبازی قدیمی خود یعنی رضا احدی نیز که به خاطر مشکل تنفسی در کما به سر می‌برد، ملاقات کرد.

عیادت پیشکسوتان استقلال از پورحیدری


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پیشکسوتان تیم ملی- پیشکسوتان استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورحیدری: پیشکسوتان به استقلال علاقمندند


سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط تیمش کسب یک امتیاز از پدیده نتیجه خوبی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار دو تیم پدیده مشهد و استقلال تهران چیست، گفت: به نظرم نمی‌شود که این دیدار را ارزیابی فنی کرد. حداقل در مورد استقلال می‌توانم بگویم که نمی‌شود ارزیابی فنی کرد؛ چرا که در تعطیلی لیگ استقلال بازیکنانش را به طور کامل در اختیار نداشت و آن طور که می‌خواست نتوانست کار تاکتیکی کند. ساعت 23 پنجشنبه بود که چشمی به جمع ما در مشهد اضافه شد. ملی‌پوشان بزرگسال هم که تنها توانستند در ریکاوری حضور داشته باشند.

او افزود: در مجموع عملکرد استقلال مقابل پدیده خوب بود. بازیکنان همه تلاششان را کردند و بازی را بد هم شروع نکردند اما روی یک اشتباه گل خوردیم و کارمان مشکل شد. پدیده تیم بسیار خوبی بود که جنگید و به نظرم باید از یک امتیازی که کسب کردیم، راضی باشیم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در بازی با استقلال خوزستان به شرایط بهتری برسد، عنوان کرد: ما دو، سه جلسه تمرینی تاکتیکی برای آن بازی داریم و مطمئناً برابر استقلال خوزستان با برنامه‌تر و موفق‌تر بازی می‌کنیم. ما در بازی با پدیده دستمان کمی بسته بود و در بازی با استقلال خوزستان دست کادر فنی برای چینش نفرات بازتر می‌شود. بازیکنانی مثل عمران‌زاده و کرار که در این دیدار نبودند، در آن بازی می‌توانند به ما کمک کنند.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای سرقت لباس‌های استقلالی‌ها در فرودگاه چه بوده است، اظهار کرد: متاسفانه سه پیراهن از پیراهن‌های استقلال گم شده بود. مشکل ما از این جهت بود که این پیراهن‌ها شماره داشتند. به هر حال با صحبت‌هایی که در جلسه هماهنگی داشتیم، این مشکل حل شد.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقاد برخی از پیشکسوتان نسبت به استقلال چیست، گفت: اگر نقد فنی باشد که خوب است. من می‌دانم پیشکسوتان به استقلال علاقمند هستند که انتقاد می‌کنند. البته شاید آنها در جریان کامل مشکلات نباشند اما من می‌گویم که باید به حرف‌های آنها گوش داد. اکثر آنها از روی علاقه نقد می‌کنند و قصد خرابکاری ندارند.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره داوری دیدار تیمش برابر پدیده مشهد اظهار کرد: من صحبت‌های مظلومی را قبول دارم و می‌گویم هجمه ایجاد شده علیه ما تاثیرگذار شده است. البته داور بازی با پدیده عملکرد خوبی داشت و تنها در دو صحنه اشتباه کرد که آن دو صحنه متاسفانه صحنه‌های مهم و اثرگذاری بودند.