ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد؟


بدون شک عجیب ترین صحنه هفته نوزدهم لیگ برتر پنالتی - اخراج دروازه بان ملوان و قرار گرفتن مازیار زارع در برابر ضربه پنالتی فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بود.

وب سایت نود: بدون شک عجیب ترین صحنه هفته نوزدهم لیگ برتر پنالتی - اخراج دروازه بان ملوان و قرار گرفتن مازیار زارع در برابر ضربه پنالتی فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بود.

زارع که به خاطر تمام شدن سه تعویض ملوان دستکش های صادقی را پوشید و پنالتی پرسپولیس را در دقیقه  آخر مهار کرد ستاره میدان شد اما به نظر می رسد چند لحظه قبل از نواخته شدن ضربه از دروازه یکی دو متری خارج شده بود:

عکس: پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد؟


ویدیو مرتبط :
تکرار بسیارجالب پنالتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس- صبا؛ پنالتی نبود؟+ عکس




 اخبار ورزشی - صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس- صبا؛ پنالتی نبود؟+ عکس

در دقیقه 85 محسن یوسفی کاپیتان صبا پای خود را روی پای عالیشاه گذاشت و در گوشه   هر چند  پرسپولیس در قم راحت تر از حد تصور صبا را شکست داد و نفشی به راحتی کشید اما  داوری این مسابقه هم کم اشکال نداشت.

 البرز حاجی پور که در چند صحنه وسط زمین اشتباهاتی انجام داد  در دو صحنه فوق العاده مشکوک در دقایقی پایانی می توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد که شاید به خاطر نتیجه دو بر صفر سوت نزد.

به گزارش آی اسپورت، در صحنه اول در دقیقه 85  محسن یوسفی کاپیتان صبا پای خود را روی پای  عالیشاه گذاشت و در گوشه محوطه جریمه او را سرنگون کرد که حاجی پور یا صحنه را دید و سوت نزد یا خطا تشخیص نداد.این در حالی است که عکس این صحنه نشان می دهد پنالتی رخ داده است.صحنه دوم هم در دقیقه 2+90 رخ داد و کمتر کسی به آن توجه کرد.در این صحنه مدافع  صبا  پای افشین  اسماعیل زاده هافبک پرسپولیس را در محوطه جریمه زد که می توانست خطای پنالتی باشد اما داور مسابقه باز هم سوت نزد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر تمام شود.
 

اخبار,اخبارورزشی,صحنه مشکوک داوری بازی پرسپولیس با صبا

اخبار ورزشی - آی اسپورت