ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: نجوای سید جلال و کفاشیان


سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت ها بود.

ورزش سه: سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت ها بود. این بازیکن شاغل در لیگ فوتبال قطر که دیروز به همراه ملی پوشان به ایران بازگشت، خیلی زودتر از آنچه که خبرنگاران بتوانند برای مصاحبه گیرش بیندازند، از دسترس آنها خارج شد.

این تصویر مربوط به لحظات اولیه ورود کاروان تیم ملی به فرودگاه است که علی کفاشیان مشغول خوشامدگویی به این بازیکن ممتاز تیم ملی است. سیدجلال حسینی که اصولا ابایی از صحبت و ابراز نظر ندارد، ظاهرا در این صحنه نکاتی را به رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شده است. نکاتی درباره شکل اداره تیم ملی و حضور تیم ملی در اردوی استرالیا.

عکس: نجوای سید جلال و کفاشیان


ویدیو مرتبط :
نقد عکس رو به صورت صوتی. عکس جلال حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را ببینید تا متوجه شوید سید جلال چه شانسی آورده!



اخبار,اخبارورزشی ,بازی ایران و گوام

در بازی ایران و گوام خطر از بیخ گوش دفاع تیم ملی گذشت.

به گزارش خبر آنلاین؛ سید جلال حسینی باید خدا را شکر کند، همینطور کارلوس کروش. در بازی ایران و گوام، مدافع با تجربه ایران، روی یک صحنه نزدیک بود به شدت آسیب ببیند. او جلو رفته بود تا از قدرت سرزنی اش استفاده کند اما درست لحظه ای که به هوا بلند شد تا ضربه سر بزند، بازیکنان گوام زیرش را خالی کردند تا محکم زمین بخورد. همین صحنه می توانست باعث مصدومیت شدید حسینی شود و تصاویر زیر هم به خوبی گویا این موضوع است.
 

اخبار,اخبارورزشی ,بازی ایران و گوام


 اخبار,اخبارورزشی ,بازی ایران و گوام

اخبار ورزشی - خبر آنلاین