ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مسی به ال کلاسیکو می رسد


هر چه به ال کلاسیکو نزدیک و نزدیک تر می شویم، احتمال حضور مسی در این بازی حساس بیشتر می شود.

ورزش سه: هر چه به ال کلاسیکو نزدیک و نزدیک تر می شویم، احتمال حضور مسی در این بازی حساس بیشتر می شود.

تا 10 روز پیش، کمتر کسی تصور می کرد که مسی مصدوم بتواند خود را به ال کلاسیکو برساند اما حضور او در تمرینات بارسلونا از 5 روز پیش و آمادگی بالای او در کار با توپ و حتی شوتزنی، امیدواری در بارسلونا برای حضور مسی مقابل رئال را افزایش داده است.

امروز کمپانی آدیداس، کفش های جدید مخصوص ال کلاسیکو را برای مسی ارسال کرد و از شواهد پیداست که مسی شرایط حضور در سانتیاگو برنابئو را پیدا کرده است. هرچند که هنوز باید تا روز شنبه و ساعت 19.30 صبر کرد؛ زمان اعلام ترکیب اصلی آبی اناری ها.

عکس: مسی به ال کلاسیکو می رسد


ویدیو مرتبط :
گرم کردن مسی برای ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی به ال کلاسیکو می رسد + تصاویر



مربیان و پزشکان بارسلونا سخت در تلاشند تا او را به دیدار حیثیتی خود مقابل رئال مادرید برسانند و شواهد نشان از آمادگی خوب مسی دارد. دیدار تیم‌های ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود

شدت آسیب دیدگی لیونل مسی به حدی بود که اعلام شد وی قطعا به ال کلاسیکو نمی رسد، اما نحوه تمرینات این مهاجم برجسته جهان نشان می دهد مربیان و پزشکان بارسلونا سخت در تلاشند تا او را به دیدار حیثیتی خود مقابل رئال مادرید برسانند. شواهد نیز نشان از آمادگی خوب مسی دارد.

از دید پزشکان مسی، این ستاره روز به روز در وضعیت جسمی و روحی خود پیشرفت تصاعدی داشته و احتمال حضورش در ال کلاسیکودربی در حال افزایش است. در این میان همکاری تیم ملی فوتبال آرژانتین با باشگاه بارسلونا نیز کم نظیر است، مقامات فوتبال آرژانتین با اعتماد کامل به باشگاه بارسلونا از اعزام بازرس پزشکی خودداری کرده و گزارش کادر پزشکی بارسلونا را قبول دارند.

دیدار تیم‌های ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود اما هنوز به طور 100 درصد مشخص نیست لیونل مسی می‌تواند در این بازی به میدان برود یا نه. مهاجم بارسلونا 6 هفته‌ پیش در بازی برابر لاس پالاماس در لالیگا آسیب دید. او در حال‌ حاضر می‌تواند بدود و کار با توپ را نیز آغاز کرده است.
امرو آگوستینو، پزشک تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه کادنا سر درباره آسیب‌دیدگی‌ لئو گفت: اگر مسی در ال کلاسیکو بازی کند، ریسک بزرگی است و احتمال دارد دوباره آسیب ببیند. برخی معتقدند مسئولان بارسلونا برای فریب حریف چنین حرف هایی را می زنند که باید تا زمان بازی جذاب ال کلاسیکو منتظر بمانیم.

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - تابناک