ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مدافع حرم روی پیراهن صادقی


امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی زد.

صراط نیوز: امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی زد. این مدافع استقلال پس از بازی تی شرت خود که روی آن عکس شهید مدافع حرم، شهید حاج حمید تقوی را چاپ کرده بود به معرض نمایش گذاشت.سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در دفاع از عتبات عالیات در "سامرا" به شهادت رسید.

عکس: مدافع حرم روی پیراهن صادقی


ویدیو مرتبط :
مدافع حرم-با صدای زمانی-به این عکس ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: احترام صادقی به شهید مدافع حرم


مدافع صبای قم در بازی با ملوان روی پیراهنش عکس یکی از شهدای مدافع حرم را زده بود.

ورزش سه: امیرحسین صادقی در بیشتر مسابقات زیر پیراهن بازی‌اش یک لباسی می‌پوشد که روی آن تصاویر مختلفی زده است.

 او در استقلال یک بار عکس مرحوم سید جواد ذاکر مداح اهل بیت(ع) را زده بود و در هفته دفاع مقدس 94 تصویر شهید سید مجتی یوسفیه را زیر لباس تیمی‌اش داشت.

عکس: احترام صادقی به شهید مدافع حرم

صادقی دیروز هم در بازی با ملوان عکس شهید رسول (محمد حسن) خلیلی را روی پیراهنش گذاشته بود و یاد این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) که چند روز پیش از عاشورای سال 92 به شهادت رسیده را گرامی داشت.