ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: سلفی جواد نکونام و پسرش


سلفی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با پسرش «آریان». عکسی که به نظر میرسد در قطر گرفته شده باشد چون جواد نکونام این روزها برای مذاکره با چند تیم قطری در این کشور حضور دارد.

 
 
 


صبح بخیر: سلفی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با پسرش «آریان». عکسی که به نظر میرسد در قطر گرفته شده باشد چون جواد نکونام این روزها برای مذاکره با چند تیم قطری در این کشور حضور دارد.

عکس: سلفی جواد نکونام و پسرش


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام در پامپلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سلفی جواد نکونام و پسرش «آریان»


جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن کنونی سایپا، فرجه تعطیلی چندروزه لیگ را به تفریح با خانواده اختصاص داده است و در اینجا در کنار پسرش آریان دیده می‌شود.

 
 
 

صبح بخیر: جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن کنونی سایپا، فرجه تعطیلی چندروزه لیگ را به تفریح با خانواده اختصاص داده است و در اینجا در کنار پسرش آریان دیده می‌شود.

عکس: جواد نکونام و پسرش