ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: رونالدو همراه فرزندش به مدرسه رفت


کریستیانو رونالدو همراه فرزندش به مدرسه رفت و گفت که خانواده برای او از هر چیزی مهم‌تر است.

خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو فرزندش را در روز اول مدرسه تنها نگذاشت و همراه با پسرش به مدرسه رفت تا فرزند یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان احساس غربت نکند.

کریستیانو رونالدو که همیشه علاقه زیاد خود به خانواده‌اش را پنهان نکرده است، تمریناتش را خیلی زود تعطیل کرد تا همراه فرزندش به مدرسه برود. رونالدو که هنوز هویت مادر فرزندش را مشخص نکرده، دست فرزند چهار ساله‌اش را گرفت و به مدرسه برد.

رونالدو درباره اولویت‌های زندگی شخصی‌اش گفت: همیشه گفته‌ام که خانواده از هر چیزی برای من مهم‌تر است و در راس آن فرزندم قرار دارد که برای من بسیار مهم است. فرزندم هنوز کوچک است. نمی‌دانم در آینده چه کاره خواهد شد. دوست دارم تا او مثل خودم فوتبالیست شود ولی هر تصمیمی که بگیرد از او حمایت خواهم کرد.

عکس: رونالدو همراه فرزندش به مدرسه رفت

عکس: رونالدو همراه فرزندش به مدرسه رفت


ویدیو مرتبط :
بهترین عکس های کریستین رونالدو همراه خوانواده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس



جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس

جانی دپ که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش و همچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد.

جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

این بازیگر مطرح سینمای امریکا که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، روز سه شنبه این هفته به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش وهمچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد تا برای مدتی از هیاهوی دنیای سینما دور باشد.
جانی دپ پنجاه ساله،سال گذشته پس از جدایی ازهمسرش قبلی اش به نام ونسا پارادایز که چهارده سال درکنارهم زندگی کرده بودند، چندی پیش با امبر هیرد آشنا شد و زندگی تازه ای را با این بازیگر بیست و هفت ساله آغاز کرد.
منبع:seemorgh.com