ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: حاجی مایلی روی نیمکت تیم ملی


محمد مایلی کهن مدیرفنی تیم امید ایران حضوری فعال و جدی روی نیمکت امیدها داشت.

ورزش سه: مایلی کهن که یکی از منتقدین جدی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود، پس از غیبتی چند ساله دوباره روی نیمکتی می نشیند که آخرین بار بیش از 10 سال پیش نشستن روی آن را تجربه کرده بود. او و کادرتیم امید حضور در مرحله دوم رقابت های المپیک 2016 ریو را هدف قرار داده اند و همه امیدوارند صعود امیدها از مرحله اول خبر خوش فوتبال ایران در ابتدای سال باشد. اتفاقی که البته از تیم پرمهره فنی امیدها کاملا توقع می رود.

عکس: حاجی مایلی روی نیمکت تیم ملی


ویدیو مرتبط :
بهترین گلهای گ ارگه حاجی ستاره اسبق بارسا و تیم ملی رومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی مایلی و انتقادات بی پایان از تیم ملی؛این قسمت افشین پیروانی!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد مایلی کهن این بار پاسخ افشین پیروانی ، یکی دیگر از شاگردهایش را به بهانه انتقاد از تیم ملی داد.

محمد مایلی کهن ، مدیر فنی تیم ملی امید همچنان بزرگترین منتقد کارلوس کروش سرمربی تیم ملی بزرگسالان است. او که بعد از بیماری اش چند هفته ای کمتر درباره فتوبال مصاحبه های انتقادی می کرد در دو هفته اخیر به بهانه آغاز لیگ و نیامدن کارلوس به تهران به شدت از او و تیم ملی انتقاد کرده است. او یکبار به طعنه گفته بود کارلوس مانده تا سالگرد درگذشت همسر سابقش هم بگذرد و بعد به ایران بیاید . او البته این بار بهانه ای جدید برای انتقاد داشته و با گلایه از افشین پیروانی ، یکی دیگر از شاگردانش در تیم ملی گفته است،مدیر تیم های بزرگسالان نباید در نقش حامی کروش و سخنوی او عمل کند و ادامه داده است:«کروش هر چیزی که برای تمرین دادن تیم ملی بخواهد را در اختیار دارد و کم و کسری وجود ندارد.»

حاجی مایلی درحالی امکانات تیم ملی را کافی می داند که تیم ملی امید آنها برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران ، تنها تیمی است که تمام اردوهایش را خارج از ایران و در کمپ های اروپایی و آسیایی سپری می کند تا برای کسب سهمیه المپیک آماده شود. آنها که نسلی از بهترین ستاره های لیگ را در اختیار دارند ، آیا می توانند به المپیک برسند و رویایی محال را محقق کنند؟ این حداقل خواسته هواداران فوتبال ایران از تیمی است که هیچ کمبودی در آماده سازی نداشته.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین