ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: تشکر جالب بازیکن استقلال از مادرش


بازیکن استقلال که روز گذشته پس از رهایی از بند مصدومیت به میادین بازگشته بود پس از برد 1 بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اینگونه از مادرش تشکر کرد.

جام نیوز: بازیکن استقلال که روز گذشته پس از رهایی از بند مصدومیت به میادین بازگشته بود پس از برد 1 بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اینگونه از مادرش تشکر کرد.

یعقوب کریمی پس از بازی شب گذشته در صفحه اجتماعی خود طرح زیر را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «من هرچی دارم از دعای مادرمه. مرسی که همیشه کنارمی.»

عکس: تشکر جالب بازیکن استقلال از مادرش


ویدیو مرتبط :
روز مادر و تشکر ادیسون از مادرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکر مجری زن تلویزیون از بازیکن استقلال؛ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,باشگاه استقلال

 

اخبار فرهنگی - تشکر مجری زن تلویزیون از بازیکن استقلال؛ عکس

یکی از مجریان صدا وسیما از آرش برهانی تشکر کرد.

به گزارش جام نیوز، آزاده نامداری، یکی از مجریان شناخته شده صدا و سیما، لحظاتی قبل با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: مراسم خیریه، جایی که حال آدم توش خوب میشه... این سه تار ارزشمند استاد علیزاده است که برای کمک بفروش رسید، درضمن بی نهایت ممنونم از آقای معتمدی،،،کامران تفتی وآرش برهانی که درخیریه کلی کار خیر کردن...مرسی.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,باشگاه استقلال

 اخبار فرهنگی - جام نیوز