ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی در بیمارستان دی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

پیشكسوت فوتبال كشورمان دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی عیادت کرد.

 علی کریمی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و یکی از بانیان بنیانگذاری این تیم عیادت کرد.

 کریمی که برخی مسئولان باشگاه و تیم پرسپولیس عنوان کرده بودند پس از اردوی امارات در تمرینات این تیم در تهران حضور خواهد یافت طی دو روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرده و اخباری به گوش می رسد که در حال حاضر برنامه ای برای حضور در تمرینات پرسپولیس ندارد.

 وی که سکوت رسانه ای اختیار کرده دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی عیادت کرد در حالی که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال سراغی از سرطلایی نگرفتند. این در حالی است که بهزادی، رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال بوده و از بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس به شمار می آید.

همچنین محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، نیز صبح امروز با حضور در بیمارستان دی جویای احوال بهزادی شد و در جریان آخرین وضعیت پزشکی وی قرار گرفت.

 بهزادی علاوه بر بیماری قلبی و ریوی اخیرا دچار بیماری پروستات شده و پزشکان اعلام کرده اند در صورتی که این بیماری با مصرف دارو برطرف نشود باید هفته آینده با عمل جراحی برای درمان وی اقدام کنند.

 علی پروین، بهروز رهبری فرد و مجتبی محرمی نیز عصر دیروز از بهزادی عیادت کرده بودند.

 اخبار ورزشی  - كاپ
 


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مارادونای آسیا(قیاس مارادوا و علی کریمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین: دایی و کریمی الان آشتی کنند نه روی تخت بیمارستان



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

آشتی علی دایی و علی کریمی همچنان سوژه فوتبال ایران است.

روزی كه اعلام شد تیم ستارگان جهان به ایران می‌آید و در تیم ستارگان ایران چهره هایی نظیر علی دایی و علی كریمی حضور دارند، یكی از اولین نكاتی كه به ذهن رسانه‌ها رسید، آشتی كنان احتمالی دایی و كریمی به مناسبت این مسابقه بود.

 

اما گذر زمان مشخص كرد كه این دو حاضر نیستند به این راحتی آشتی كنند چراكه دایی حاضر نشد در مسابقه شركت كند.


حالا و پس از گذشت چند روز از آن مسابقه، علی پروین همچنان حرف آشتی دایی و علی كریمی را می‌زند.

 

او در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی می‌گوید: «اشتباه كردم خودم باید به علی دایی زنگ می زدم.» پروین ناراحت است كه چرا خودش برای آشتی این دو چهره پیش قدم نشده است.


او البته یك نصیحت هم به كریمی و دایی می‌كند و می‌گوید: «دایی و كریمی الان آشتی كنند نه روی تخت بیمارستان.»

 

اشاره پروین به اتفاقات گذشته فوتبال ایران است كه چهره هایی كه با هم مشكل داشته‌اند، پس از اینكه یكی از آن‌ها بستری شده، به عیادت یكدیگر رفته‌اند و آشتی كرده‌اند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین