ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی در میان زلزله‌زدگان: ما همه با شماییم



علی دایی در میان زلزله‌زدگان: ما همه با شماییم

امروز روز سخت همه‌ی ماست و باید کنار هم باشیم. بدانید که ورزشکارها هم مثل بقیه مردم کنار شما هستند و کمکتان می‌کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل-علی دایی امروز دوشنبه خود را به مناطق زلزله‌زده رساند و در میان حزن و اندوه بازماندگان زلزله با آنها ابراز همدردی کرد. سرمربی راه آهن که به همراه تیمش آخرین روزهای اردوی یک هفته‌ای خود را در سرعین می‌گذراند صبح امروز با اتومبیل شخصی مسیر 4 ساعته سرعین – اهر را پیمود و حوالی ظهر به اهر رسید. دایی ضمن سرکشی به خانه‌ها و چادرهای اسکان موقت زلزله‌زدگان به گفتگو با بازماندگان پرداخت و به آن‌ها تسلیت گفت.

آقای گل جهان که به شدت متاثر شده بود گفت: امروز روز سخت همه‌ی ماست و باید کنار هم باشیم. بدانید که ورزشکارها هم مثل بقیه مردم کنار شما هستند و کمکتان می‌کنند.

دایی همچنین از احسان حدادی که مدال نقره المپیک خود را به زلزله‌زدگان اهدا کرده است تشکر کرد.

کمک‌های غیر نقدی مردم اردبیل نیز که بخشی از آن دیروز با همکاری دایی و برادرانش تهیه شده امروز به روستاهای زلزله زده ارسال شده است. همزمان با مخابره این خبر علی دایی ورزقان را به سمت اردبیل ترک کرده و با پرواز امشب به همراه تیمش به تهران برمی‌گردد./سایت گل

 


ویدیو مرتبط :
زلزله زدگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی:فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال ایران ضمن همدردی با زلزله‌زدگان کشورمان گفت: در این شرایط سخت باید دست هموطن‌مان را بگیریم.

علی کریمی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص زلزله شمال‌غرب کشورمان عنوان کرد: تیم ملی در حال حاضر در اردوی مجارستان در شرایط خوبی به سر می‌برد اما فکرمان لحظه‌ای از شرایط زلزله‌زدگان غافل نیست.

وی افزود: احساس همدردی‌ام را با مردم خونگرم آذربایجان اعلام می‌کنم و امیدوارم همه مردم در کنار مسئولان دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات تلاش کنند. آرزوی قلبی‌ام این است که مشکلات این عزیزان هر چه سریع‌تر رفع شود و زندگی‌شان به روال عادی بازگردد.

کریمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در اردوی تیم ملی هستم و پس از بازگشت به ایران هر کمکی که از دستم برآید انجام خواهم داد. در این شرایط سخت باید به همدیگر کمک کنیم و دست یکدیگر را بگیریم. آنهایی که جانشان را از دست دادند، هموطنان ما هستند و باید در این روزهای دست آنها را بگیریم. این اتفاق در مناطق سردسیر رخ داده و باید همه با عزم ملی قبل از فرا رسیدن فصل سرما شرایط زندگی را برای حادثه‌دیدگان فراهم کنیم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: به بازماندگان افرادی که در این زلزله دلخراش جان سپردند تسلیت می‌گویم و برای افرادی که مجروح شده‌اند آرزوی سلامتی دارم./فارس