ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی در لباس مقدس سربازی ؛ عكس



اخبار,اخبار ورزشی , علی دایی

 

اخبار ورزشی - علی دایی در لباس مقدس سربازی ؛ عكس

در روزهایی كه بحث خدمت مدس سربازی به مهم ترین موضوع محافل ورزشی تبدیل شده است، دیدن تصویر علی دایی در لباس سربازی خالی از لطف نیست.

به گزارش جام نیوز، زمانه عوض شده اما فکر نمی‌کردیم این قدر عوض شده باشد که بازیکنان فوتبال راهی برای فرار از بازی در تیم‌های نظامی پیدا کنند! علی دایی كه همه، فوتبال ایران را با نام او می‌شناسند و اوضاع و احوال مالی خوبی دارد لباس سربازی به تن و دو سال خدمت كرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , علی دایی

ستوان دوم علی دایی در اولین روزهای خدمت مقدس سربازی در سال 1370

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
علی دایی در سربازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: علی دایی در لباس مقدس سربازی


علی دایی كه همه، فوتبال ایران را با نام او می‌شناسند و اوضاع و احوال مالی خوبی دارد لباس سربازی به تن و دو سال خدمت كرد.

ویکی‌پی‌جی: زمانه عوض شده اما فکر نمی‌کردیم این قدر عوض شده باشد که بازیکنان فوتبال راهی برای فرار از بازی در تیم‌های نظامی پیدا کنند! علی دایی كه همه، فوتبال ایران را با نام او می‌شناسند و اوضاع و احوال مالی خوبی دارد لباس سربازی به تن و دو سال خدمت كرد.

عکس: علی دایی در لباس مقدس سربازی
ستوان دوم علی دایی در اولین روزهای خدمت مقدس سربازی در سال 1370