ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عصبانیت نماینده AFC از اقدام الاهلی‌ها


نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از معطلی ۵ ساعته اعضای تیم نفت ایران در فرودگاه شهر جده عصبانی شده و از مدیران باشگاه الاهلی خواست در این مورد توضیح لازم را ارائه دهند.

خبرگزاری مهر: در جریان نشست خبری علیرضا منصوریان پیش از دیدار با الاهلی عربستان که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، سرمربی تیم فوتبال نفت ایران اعلام کرد اشخاص پشت گیت فرودگاه نباید آنقدر توانمند باشند كه بتوانند در روند رشد فوتبال آسیا تأثیر منفی بگذارند!

این صحبت منصوریان باعث شد نماینده AFC از معطلی ۵ ساعته اعضای تیم نفت عصبانی شده و از مدیران باشگاه الاهلی در این خصوص توضیح بخواهد.

همچنین در پایان نشست خبری، مسئول AFC و مدیران باشگاه الاهلی كه تحت تاثیر صحبت‌های سرمربی نفت ایران قرار گرفته بودند، به دلجویی از وی پرداختند.

در دیدار رفت دو تیم و در شرایطی كه نایب رئیس باشگاه الاهلی بدون ID كارت در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، علیرضا منصوریان در اقدامی كم سابقه و نادر در دنیای فوتبال حرفه‌ای، ID كارت خود را به وی اهدا كرد. در غیر اینصورت پلیس از حضور وی در رختكن الاهلی جلوگیری می‌كرد.

دیدار تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و نفت تهران در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۱۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت تهران همراه شد.


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: تاکنون اقدام قانونی جهت ادغام ایران خودرو و سایپا صورت نگرفته است



 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با نادرست دانستن ادغام دو شرکت ایران خودرو و سایپا گفت: به هرمیزان تعداد شرکتهای فعال خودروساز در کشور بیشتر باشد این امر قطعا در ایجاد رقابت،ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت خودرو موثر خواهد بود.

 

محمد رضا سجادیان افزود: با ادغام این دو شرکت خودروساز قطعا انحصار در صنعت خودرو کشور ایجاد شده و این موضوع علاوه بر کاهش رقابت در صنعت خودرو،به نفع مصرف کنندگان نیز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و حمایت از بخش غیردولتی، باید زمینه سرمایه گذاری برای حضور بخش خصوصی در صنعت خودروسازی کشور فراهم شود.

وی در ادامه با توجه به استراتژی توسعه صنعت خودرو ،بر لزوم تقویت شرکتهای خودروساز در این راستا تاکید و اظهار داشت: در استراتژی توسعه صنعت خودرو، اهدافی برای تولید خودرو و بازارهای هدف دیده شده است که با توجه به این برنامه باید در راستای تقویت بخش خصوصی و حضور این بخش در صنعت خودروکشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به طرح ادغام دو شرکت ایران خودرو وسایپا در سنوات گذشته افزود: این مسئله، از مواردی است که توسط مدیران شرکتها و در سنوات گذشته مطرح گردید و نظراتی نیز در این ارتباط از سوی بسیاری از کارشناسان و مدیران مطرح شد .

وی تصریح کرد: البته بحث ادغام شرکت های خودروساز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مطرح گردید و در نهایت جهت تصمیم گیری به دستگاههای اجرایی و دولت واگذار شد.

وی تاکید کرد: پس از آن دستوری مبنی بر ادغام شرکتهای ایران خودرو وسایپا از سوی وزارت صنایع و معادن صادر نگردید.

نماینده رشتخوار در خانه ملت خاطرنشان کرد: تاکنون اقدام رسمی و قانونی جهت ادغام این شرکتها صورت نگرفته است..... / تحلیل : عصر ایران