ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عربشاهی: قرمزها شخصیت قهرمانی دارند


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌پوشان عملکرد خوبی را در نیم فصل اول داشته‌اند گفت: بازیکنان باید با پیروزی برابر پدیده گام اول را در نیم فصل دوم محکم بردارند.

خبرگزاری مهر: ضیا عربشاهی در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که تیم در حال حضر شرایط ایده آلی را تجربه می‌کند و بازیکنان اعتماد به نفس لازم را بدست آورده‌اند. پرسپولیس تیم خوبی است که در حال حاضر فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

وی در رابطه با انتخاب برانکو ایوانکویچ به عنوان برترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر افزود: پرسپولیس در حال حاضر به نحوی فوتبال بازی می‌کند که هواداران از آن لذت می‌برند. برانکو قطعا مربی خوبی است که توانسته این عنوان را از سوی هواداران کسب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برانکو اواخر فصل گذشته هنگامی که به تیم آمد، نقاط ضعف و قوت را می‌دانست و بازیکنانی مانند رضاییان و انصاری را به پرسپولیس آورد. در فوتبال امروز مدافعان کناری نقش ویژه‌ای در روند حرکتی تیم ایفا می‌کنند. از طرفی کامیابی‌نیا هم به عنوان یک هافبک دفاعی به خوبی جنگ وسط زمین را برای پرسپولیس در می‌آورد. ضمن اینکه مثلث هافبک‌های پرسپولیس هم به خوبی در حمله حاضر می‌شوند. پرسپولیس در حال حاضر به تیم خوبی تبدیل شده است و این بازیکنان به خوبی تیم را به چهره یک مدعی تبدیل کرده‌اند.

عربشاهی در خصوص دیدار پرسپولیس برابر پدیده در اولین دیدار از نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس نباید تیم‌ها را دست کم بگیرد. پیش از این تیم‌ها به برای پیروزی مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتند. اما پرسپولیس امسال ترس از شکست را برای سایر تیم‌ها ایجاد می‌کند. پرسپولیس باید اولین گام را در نیم فصل دوم محکم بردارد تا علاوه بر صعود در جدول، حریفان نیز از پرسپولیس حساب ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو به بازیکنانش اعتماد دارد و بازیکنان هم به برانکو این اعتماد را داده‌اند که تیم امسال یک مدعی باشد. پرسپولیس امسال بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند تیم را به چهره یک مدعی تبدیل کنند.


ویدیو مرتبط :
اموزش نقاشی به کودکان در خانه (شخصیت های قهرمانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد/ تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس بعداز شکست برابر نفت دوباره امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و به شرایط قهرمانی برگشت و نشان دادیم که پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش مهر، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری چهار بر دو تیم پرسپولیس به پایان رسید.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعداز این بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: از این نتیجه بسیار خوشحال هستم و به تمام بازیکنان تیمم افتخار می کنم چراکه آنها امروز خیلی خوب کار کردند و برنامه های مارا به خوبی در زمین اجرا کردند.

وی سپس با اشاره به اینکه برگشتن دوباره به شرایط فعلی بعد از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است، گفت: ما امروز خیلی خوب کار کردیم و بازی خوب و پرگلی نیز از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه گسترش فولاد نیز امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، گفت: تیم تبریزی امروز موقعیت های خوبی داشت که ما اجازه ندادیم آنها به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در طول فصل روند خوبی داشتند، افزود: قهرمانان واقعی پرسپولیس بازیکنانی بودند که در طول فصل نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

برانکو سپس با اشاره به حضور تماشاگران هر دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: حضور این تماشاگران برای ما انرژی مثبتی بود و باعث شد تا نتیجه به نفع ما رقم بخورد، تماشاگران پرسپولیس امروز مسافت زیادی را طی کرده بودند و خود را به تبریز رسانده بودند و فضا را برای ما مناسب کرده بودند.

وی سپس با تاکید بر اینکه تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم، گفت: گسترش واقعا حریف سرسختی برای ما بود و خیلی خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می گویم که موفق شدیم این بازی را پیروز شویم.

 



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر کار کرد، گفت: تمرکز و تعادل تیم پرسپولیس در بازی امروز باعث شد گسترش فولاد نتواند خوب بازی کند و شکست بخورد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به اینکه ما امروز خیلی بهتر از گسترش فولاد بودیم، ابراز داشت: گسترش فولاد امروز خوب و جوانمردانه بازی کرد و من به آنها تبریک می گویم.