ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عربشاهی: برای دایی سینه سپر می‌کردم


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان مسئولی که از من انتقاد می‌کنند بدانند که هیچ‌وقت منتقد دایی و مربیان پرسپولیسی نبوده‌ام.

خبرگزاری تسنیم: ضیا عربشاهی در واکنش به برخی انتقادها که به مصاحبه روز گذشته او شده است، اظهار داشت: من هیچ‌وقت منتقد مربیان پرسپولیسی نبودم و نخواهم بود. حتی وقتی فنونی‌زاده در مقطعی از جواد منافی انتقاد کرد به او گفتم نباید این کار را انجام دهد، چون منافی و امثال او از خودمان هستند.

وی ادامه داد‌: آقایان مسئولی که از من انتقاد می‌کنند بدانند که هیچ‌وقت منتقد دایی و مربیان پرسپولیسی نبوده‌ام. من حتی به تمرینات دایی می‌رفتم و برای او سینه سپر می‌کردم. همه جا گفته‌ام دایی افتخار فوتبال ایران است و فوتبال ما را به دنیا نشان داده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هیچ‌وقت به خانواده خودمان ایراد نمی‌گیریم. دوستان هم بهتر است که باعث و بانی اختلاف بین پیشکسوتان نشوند و به فکر پرسپولیس باشند.


ویدیو مرتبط :
سینه سپر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی:ساختار اشتباه است و رحیمی هم دایی را سپر می کند!/ رویانیان اقلا نمی گفت آقای روحانی کمک!



اخبار,اخبارورزشی,امیر عابدینی

 

 اخبار ورزشی - عابدینی:ساختار اشتباه است و رحیمی هم دایی را سپر می کند!/ رویانیان اقلا نمی گفت آقای روحانی کمک!

 امیر عابدینی می گوید یک سنگ بنای اشتباه در تعریف ساختار باشگاه پرسپولیس سبب شده تا بسیاری از مشکلات این تیم در فصل جدید شکل بگیرد.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ همچنان اعتقاد دارد مشکلات پرسپولیس پا بر جا می مانند. او تحلیلی از شرایط این روزهای پرسپولیس دارد که دور از نظرات محمد دادکان هم نیست. مدیر پیشین سرخ ها می گوید:«مشکل ساختار تیم است. تیمی که برای فقط یکسال امکان واگذاری اش بوده است. این رابطه کاری میان اسپانسر ، مجمع و هیات مدیره به درستی تعریف نشده و هیچ یک از این سیکل ها به درستی با هم ارتباط نمی گیرند. اسپانسر به ازای پولی که می دهد ، در مناسبات نقش ندارد ، بیش از 10 تا 12 میلیارد به تیم پول وارد شده اما رحیمی می گوید همه این پول را برای پرداخت بدهی ها هزینه کرده ، هیات مدیره نمی داند چه سهمی از تصمیم سازی ها دارد و باید این سهم را در رسانه ها جست و جو کند، هیچ یک از آنها دایی را نمی بینند و خلاصه در این بلبشو ، مشکلات و این شکل حرف ها به وجود می آید.»

 

عابدینی که خود از پیشکسوتان پرسپولیس است می گوید:« همه چیز خیلی ساده است. وقتی دعوا شکل می گیرد ، رحیمی که نتوانسته به رغم داشتن 10 تا 12 میلیارد تومان ، برنامه هایش را برای بستن یک تیم انجام بدهد چون پیشینه پرسپولیسی هم ندارد باید سپری جلوی خود داشته باشد پس پشت سر دایی سنگر می گیرد.

 

این می شود که در هفته دوم آرامش تیم به هم می ریزد درحالی که مشکل تیم کادرفنی یا بی پولی نیست. مشکل عدم تعریف صحیح شکل رابطه بین اسپانسر و مدیریت تیم است . مدیریت تیم هم که نقش یک واسطه هزینه کننده را بر عهده داشته باید در دل این دعوا هم هزینه های گزاف داشته باشد تا از بقیه عقب نماند .

 

هزینه های میلیاردی انجام می شود ، پول ها تمام می شوند و بعد... یکی مثل رویانیان اگر میلیاردی هزینه می کرد و بدهی به بار می آورد اقلا خودش همه چیز را می پذیرفت و نمی گفت آقای روحانی به کمک پرسپولیس بیا!»
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین