ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدی: اومانیا قرار است برگردد


سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:موضوع خلعتبری به 7 ماه پیش برمی گردد.

کاپ: حسین عبدی در نشست خبری که امروز برگزار کرد درباره جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:در جلسه درباره اسپانسر پیراهن صحبت شد.مساله بعدی روی هزینه هایی بود که طاهری به هیات مدیره ارائه کرد.مساله بعدی درباره جذب بازیکنان بود.نفراتی که مدنظر برانکو هستند و تلاش می کنیم که همه این نفرات جذب پرسپولیس شوند.

وی درباره شکایت بازیکنان از پرسپولیس به فیفا و اینکه گفته می شود اومانیا هم قصد شکایت به فیفا را دارد گفت:من اومانیا را نمی دانم و قرار بود برگردد.سال های درازی است این اتفاقات رخ داده و باعث شده که ضررهای زیادی به پرسپولیس زده شود.قطعا تبعات بین المللی خواهد داشت.این شکایت ها در فیفا مطرح می شود.این اتفاقات یک شبه رخ نداده و لازم است به مروز حل شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره جریمه فیفا بابت قرارداد محمد رضا خلعتبری اظهار داشت:درباره اتفاقات گذشته چیزهایی را بعدها  رسانه ها تعمیم می دهند.نباید سو برداشت شود.هر چیزی در جایگاه خود قابل بحث است.موضوع خلعتبری هم قابل بحث است اما باید در جایگاه خودش باشد.هر مساله ای در جای خودش باید بررسی شود.

وی درباره اینکه آیا این موضوع به 7 ماه پیش مربوط است گفت:همین طور است.موضوع خلعتبری به 7 ماه پیش برمی گردد.مشکلات یک شبه به وجود نیامده که یک شبه حل شود.آن قدر مسائل مان زیاد است که نمی شود درباره بازیکن تیم های دیگر فکر کرد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت حضور محسن مسلمان در جمع سرخپوشان اظهار داشت:هر بازیکنی که برانکو بخواهد برای اضافه شدن به لیست پرسپولیس درباره اش اقدام می شود.

عبدی درباره وضعیت کریم باقری گفت:باقری جلسه ای با طاهری داشت.من نتیجه را نمی دانم.

وی درباره روند نقل و انتقالات خاطرنشان کرد:بخشی از حساسیت ها و نگرانی های هواداران ناشی از انتشار اخبار غیر رسمی است که صحت ندارد. در فصل نقل و انتقالات شرایط خاصی وجود دارد. بازیکنان و نمایندگان آن ها اخباری را منشر می کنند مبنی بر اینکه از جانب پرسپولیبس پیشنهاد دارند و چند روز بعد سر از تیم دیگری در می آورند. آن ها برای تبلیغ خود و تحمیل قرارداد سنگین تر به سایر باشگاه ها و وسوسه آن ها دست به چنین اقدامی می زنند و در این میان هواداران پرسپولیس که اخبار را خارج از کانال های رسمی دنبال می کنند، با باور این مطالب تصور می کنند که مثلا باشگاه درجدب شش، هفت بازیکن ناکام بوده است، در حالیکه باشگاه اگر بخواهد هم نمیتواند با توجه به سهمیه هایی که وجود دارد این تعداد بازیکن را جذب کند. در نتیجه نگرانی های کاذب گسترش می یابد.

وی ادامه داد: به خاطر حساسیت ها و ظرفیت هایی که در کار نقل و انتقالات وجود دارد مذاکرات با بازیکنان از یک کانال و آن هم از طریق شخص آقای طاهری دنبال می شود. در جریان نقل و انتقالات هم سهمیه های مختلفی را باید لحاظ کرد. مثلا اینکه نمی توانید بیش از 18 بازیکن بزرگسال داشته باشید. بر اساس همین موارد از هواداران خواهش می کنیم، بر اساس اخبار رسمی که از طریق سایت باشگاه یا بنده به عنوان سخنگو به تحلیل مطالب بپردازند. ما فقط در یکی دو مورد برای برای جذب نفرات مورد نظر موفق نشدیم که برای آن ها جایگزین هایی وجود دارد که روی آن ها در حال کار کردن هستیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در باره تاثیر فشارهای روانی روزهای اخیر روی کار باشگاه خاطر نشان کرد: یک باشگاه پر طرفدار جدا از مسائل حاشیه ای نیست. این مسائل وجود دارد و ما باید بتوانیم و می توانیم در همین شرایط کار درست را انجام بدهیم، چون با این  فضا آشنا هستیم و با آن زندگی کرده ایم. بی تردید هواداران هم بسیار تاثیر گذار هستند و با اقدام درست می توانند در بسیاری از موارد به کمک باشگاه بیایند. در جلسه ای هم که چند روز قبل با هواداران و پس از آن با رسانه ها داشتم دیدم بعضی دوستان ذهنشان به جهت اطلاعات نادرستی که به آن ها ارایه شده آشفته بود ولی بعد از جلسه متوجه مسائل شدند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره روند نقل و انتقالات تصریح کرد: اتفاقات نادرست در نقل و انتقالات فوتبال ایران بسیار است. مثلا بازیکنی را به یک باشگاه می برند تا با باشگاه دیگری قرارداد ببندند و ما باید مراقب مسائل بسیاری باشیم که شاید کمتر کسی حتی از وجود آن ها خبر داشته باشد ضمن آنکه یک روال استاندارد بین المللی را پیگیری می کنیم و آن جذب بازیکنانی است که سرمربی می خواهد نه بازیکنانی که دیگران می خواهند به ما تحمیل کنند. در این بخش نیز تا حد زیادی اقدامات لازم را انجام داده ایم.

عبدی اضافه کرد: همیشه شرایط ایده آل وجود دارد. همیشه می توانید حالت بهتری را فرض کنید ولی ما طبق برنامه کادر فنی در حال پیشبرد کارها هستیم. قطعا در جناح چپ و خط حمله دنبال نفراتی هستیم. با توجه به اینکه اعلام شد آقای نوری هم به باشگاه قطری پیوسته است، برای این بخش هم کار می کنیم. آقای برانکو نوری را می خواست ولی قطعا نفر جایگزین را معرفی و باشگاه اقدام می کند. البته این بدان معنی نیست که در حال حاضر برای این منطقه ها مهره نداریم. قطعا نفراتی با توانمندی های مطلوب هستند ولی ما سعی می کینم به حالت بهتری برسیم.


ویدیو مرتبط :
سپاهان 2 - 2 پرسپولیس (گل به خودی اومانیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاوری اصلاً قرار نبود برگردد



 

 

 

درحالی که بعد از انتشار اخباری مبنی بر فرار "خاوری"، سخنگوی بانک ملی از بازگشت وی به ایران طی هفته گذشته خبر داده بود یکی از اعضاء هیات مدیره این بانک گفت: «اصلاً‌ قرار نبود خاوری به کشور برگردد.»

به گزارش فارس این مقام مسئول در بانک ملی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت محمودرضا خاوری مدیرعامل مستعفی این بانک و انتشار اخباری مبنی بر بازگشت وی به ایران اظهار داشت: آقای خاوری کاری در ایران نداشت که برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هفته گذشته توسط سخنگوی بانک ملی اعلام شده بود که خاوری به ایران برمی‌گردد، گفت: «اصلا قرار نبود آقای خاوری به کشور برگردد.»

این اظهارات درحالی از سوی یکی از اعضای هیات مدیره بانک ملی بیان شد که با انتشار اخبار و شایعات متعددی درباره خاوری پیش‌بینی می‌شد وی برای ارائه توضیحات در این خصوص و پایان دادن به اخبار ضد و نقیض درباره خودش به ایران بازگردد.

البته حسین دشتی سخنگوی بانک ملی هفته گذشته از بازگشت مدیرعامل سابق این بانک طی روز پنج‌شنبه خبر داده بود اما نام خاوری در پروازی که در آن تاریخ به زمین نشست، نبود.

محسنی اژه‌ای مأمور ویژه رسیدگی به پرونده اختلاس بزرگ نیز بعد از صدور بیانیه جهرمی مدیرعامل معزول بانک صادرات و رسانه‌ای شدن ادعای وی مبنی بر فرار خاوری به کانادا طی سخنانی اعلام کرده بود که به نفع خاوری است تا به کشور بازگردد.

محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی هفته گذشته به دنبال بروز بزرگترین اختلاس تاریخ کشور و نقش عظیم بانک متبوعش در اختلاس از سمت خود استعفا داد البته این استعفا درحالی رسانه‌ای شد که وی در ایران نبود..../تحلیل:انتخاب