ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدولی به مدال برنز 75 کیلو دست یافت


فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان به مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا دست پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: در ادامه روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به مصاف حریفان خود رفتند که سعید عبدولی نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان به مدال برنز دست پیدا کرد.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کیم هیون وو، دارنده مدال طلای جهان و المپیک از کره جنوبی رو در رو شد که در حالی‌که با نتیجه 5 بر 3 از حریف عقب بود، با 3 اخطاره شدن مقابل این حریف قدرتمند بازنده اعلام شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند، اما با حضور حریفش در دیدار پایانی، عبدولی شانس مبارزه برای کسب مدال برنز را پیدا کرد.

عبدولی در دیدار رده بندی 6 بر صفر دوژان کارتیکوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز رسید. در این وزن 12 کشتی‌گیر حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای مدال برنز عبدولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیدوند به مدال برنز 66 کیلو دست یافت


نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر بانکوک در حال برگزاری است، مهدی زیدوند نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل چوئی از کره جنوبی با نتیجه صفر بر 3 شکست خورد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال، زیدوند برای کسب مدال برنز راهی دیدار رده‌بندی شد که با نتیجه 5 بر 2 گائو گان ژانگ از چین را شکست داد و مدال برنز را بر گردن آویخت. در این وزن چوئی از کره جنوبی و آسخات ژانبیروف از قزاقستان فینالیست شدند.

سایر دیدارهای نمایندگان کشورمان به شرح زیر برگزار می‌شود:

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور نخست رابع خلیل از فلسطین را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 2 بر صفر جون جی نا از چین را مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 6 مغلوب دوژان کارتیکوف از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. بویری برای کسب مدال برنز به مصاف شرمت پرمانوف از ترکمنستان می‌رود. دلیش‌جان توردیف از ازبکستان و کارتیکوف از قزاقستان فینال این وزن را برگزار می‌کنند.

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست یویا می تا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی  آشیت دل محمداف از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 3 مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله دن هیو از ویتنام را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. حریف وی دیدار فینال آیشان از چین است.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور اول ارسلان ساپار ممداف از ترکمنستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 محمد ابراهیم عبدالفتاح کشتی‌گیر مصری الاصل تیم بحرین را مغلوب کرد. علیاری در مرحله نیمه نهایی مقابل سنگ جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در فینال به مصاف هاردیپ از هند می‌رود.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی‌ منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر کاظم بایف از قزاقستان را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مامین جان عبداله‌یف از ازبکستان را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد تا در فینال به مصاف مرات رامانوف کشتی‌گیر مطرح قرقیزستانی برود.