ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عالیشاه: انگیزه بالایی برای گلزنی دارم


هافبک پرسپولیس گفت: در این چند روز بعد از بازی مقابل لخویا خوب تمرین کردیم و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

کاپ: امید عالیشاه در خصوص وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: دیروز در تمرین از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم اما خدا را شکر امروز بهتر هستم و دردی را احساس نمی کنم. هم خودم و هم کادر فنی نگران بودیم این بازی را از دست بدهم اما اگر خدا بخواهد می توانم مقابل بنیادکار بازی کنم.

وی همچنین درباره دیدارهای تیمش با بنیادکار افزود: در این چند روز بعد از بازی مقابل لخویا خوب تمرین کردیم و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند. بنیادکار فوتبال را سرعتی بازی می کند و بازیکنان شوتزنی دارد. باید با برنامه مقابل این تیم ظاهر شویم تا با کسب یک برد دیگر خودمان را به صعود نزدیک تر کنیم.

هافبک پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: امیدوارم بتوانم در این بازی برای تیمم گلزنی کنم چون انگیزه خیلی بالایی دارم تا در لیگ قهرمانان آسیا که به جز ایرانی ها، خیلی های دیگر نیز شاهد این رقابت ها هستند خودم را نشان دهم. البته مهم در این بازی برای ما سه امتیاز است و گلزنی من در درجه دوم قرار دارد. امیدوارم تا روز بازی هم شرایط خوب خودم و تیم را حفظ کنیم تا خیلی آماده تر از قبل به میدان برویم.


ویدیو مرتبط :
از دست رفتن موقعیت عالی گلزنی توسط امید عالیشاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عالیشاه: برای دربی آینده هم انگیزه دارم


امید عالیشاه در حالی که چند پیشنهاد خارجی نیز در جیبش داشت ترجیح داد در فصل آینده نیز با پرسپولیسی ها تمدید کند و با پیراهن این تیم به میدان برود.

ورزش سه: مهاجم جوان پرسپولیس از انگیزه های جدید در سومین فصل حضورش در این تیم خبر می دهد، قهرمانی و تجربه دوباره گلزنی در دربی.

امید عالیشاه درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: افتخار می کنم یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس باشم و امیدوارم لیاقت داشته باشم و بتوانم بازیکنی مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم نسبت به دو فصل گذشته بهتر باشم و نتایج بهتری نیز کسب کنیم. امیدوارم بازیکنانی که اضافه می شوند نیز بتوانند برای تیم موثر باشند و نتیجه بگیریم. شرایط خوبی در حال حاضر داریم و امیدوارم در راستای هدفی که باشگاه و کادرفنی در نظر گرفته در فصل آینده گام برداریم و قهرمانی را به همراه پرسپولیس کسب کنیم.

امید عالیشاه در واکنش به این سوال که گفته می شد ادعای پیشنهاد خارجی اش بازارگرمی بود و در صورت پیشنهاد از سوی تیم اروپایی او لژیونر می شد نیز گفت: قبل از تمدید قرادادم از پیشنهادات خارجی ام حرفی نزده بودم و اصلا نیز به دنبال بازارگرمی نبودم. اما سه تا پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم ولی ترجیح دادم در این تیم حضور داشته باشم و ان شاالله در فصل آینده مقامی در خور شان این تیم کسب کنیم و با قهرمانی همراه باشد تا با خاطره خوب ترانسفر شوم.

بازیکن جوان پرسپولیس در ادامه درباره یارگیری های این تیم و این سوال که شرایط برای قهرمانی با توجه به یارگیری پرسپولیسی ها و جدایی محمد نوری فراهم است گفت: همه چیز به کادرفنی بستگی دارد و به نظرم با اضافه شدن 3-4 بازیکن دیگر شرایط خوبی پیدا کنیم و بتوانیم در تقابل با دیگر تیم های نتیجه خوبی کسب کنیم. فرصت خوبی داریم و میتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

امید عالیشاه بعد از یک نیم فصل بد،بعد از گلزنی در دربی به روند رو به رشد خوبی رسید و اکنون هواداران از او انتظار دارند در فصل آینده نیز در دربی گل بزند: من به خاطر ارادتی که به هواداران داشتم دوست داشتم با پرسپولیس ادامه دهم. در این مدت خیلی ها از من درباره شرایط قراردادم سوال می کردند و خواهان ادامه همکاری ام با پرسپولیس بودند. دوست داشتم دینم به پرسپولیس و هوادارانش را ادا کنم. اینکه چه کسی در دربی بازی کند و گل بزند مهم نیست و البته من دوست دارم در دربی آینده هم گل بزنم و انگیزه زیادی دارم.