ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عادل شیحی به استقلال نزدیک‌تر شد


بازیکن مد نظر استقلالی‌ها در حالی در آستانه حضور در این تیم است که بیشتر دوران حرفه‌ای‌اش را در تیم کلن آلمان سپری کرده است.

خبرگزاری ایسنا: ظاهرا عادل شیحی بازیکن آلمانی – مراکشی مد نظر استقلالی‌ها در صورت قبولی در تست پزشکی نهایی استقلالی‌ها با این تیم قرارداد می‌بندد. به عبارت دیگر حضور این بازیکن در استقلال به احتمال زیاد رخ خواهد داد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

شیحی متولد 21 فوریه 1988 در دوسلدورف آلمان است ولی اصالتی مراکشی دارد و به همین دلیل یک بار در سال 2008 و در زمانی که 20 ساله بوده با پیراهن تیم ملی مراکش بازی کرده است.

اکثر دوران حرفه‌ای او در باشگاه کلن آلمان بوده و پست اصلی او بر اساس منابع اینترنتی بال راست و فوروارد است. او سابقه 76 بازی در لیگ 2 آلمان را با پیراهن کلن دارد که در این تعداد بازی 13 گل و 13 پاس گل داده است. همچنین او در لیگ یک آلمان 55 بازی انجام داده که 7 گل و 6 پاس گل نتیجه عملکرد او بوده است.

آخرین تیم او سال گذشته فولام انگلیس بوده که با این تیم یک بازی به مدت 30 دقیقه برابر کاردیف داشته است.

عادل شیحی در تیم زیر 19 سال کلن تیم دوم کلن و تیم اصلی کلن به میدان رفته و در مجموع 141 بازی برای تیم اصلی کلن انجام داده است.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن خنده دار عادل فردوسی پور و هواداران استقلال و پرسپولیس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عادل شیحی؛ گزینه جدید استقلال


بعد از اینکه حضور جیووانی در استقلال منتفی شد، آبی‌ها به جای این بازیکن برزیلی یک بازیکن مراکشی را زیر نظر گرفته‌اند. عادل شیحی بازیکن ۲۷ ساله‌ای است که استقلالی‌ها به دنبال او رفته‌اند تا این بازیکن را برای تقویت خط میانی خود به خدمت گیرند.

آی اسپورت: بعد از اینکه حضور جیووانی در استقلال منتفی شد، آبی‌ها به جای این بازیکن برزیلی یک بازیکن مراکشی را زیر نظر گرفته‌اند. عادل شیحی بازیکن ۲۷ ساله‌ای است که استقلالی‌ها به دنبال او رفته‌اند تا این بازیکن را برای تقویت خط میانی خود به خدمت گیرند. عادل شیحی که متولد دوسلدورف آلمان است در حال حاضر تابعیت کشور مراکش را دارد و دو بازی برای تیم ملی این کشور انجام داده است. شیحی که تخصص بازی در پست هافبک راست راست را دارد ۲۱ فوریه ۱۹۸۸ در دوسلدورف آلمان به دنیا آمد.

او سابقه ۱۳۰ بازی و ۲۰ گل برای تیم کلن در بوندس لیگا دسته اول و دوم را دارد،جولای ۲۰۱۴ و پس از سقوط فولام انگلیس به رقابت های دسته اول این کشور به جمع شاگردان فلیکس ماگات سرمربی اسبق فولام پیوست اما نتوانست درخشش خود در کلن را در در جمع لندنی ها تکرار کند و تنها در یک بازی برای این تیم به میدان رفت.