ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدزاده دروازه بان ستاره های ایران



اخبار,اخبار ورزشی,تیم منتخب

تیم منتخب ستاره فوتبال سابق دنیا، به زودی وارد تهران می شود.

تمام هماهنگی ها برای حضور این تیم در تهران صورت گرفت و به زودی می توانید ستاره های محبوب خود را در تهران ببینید.

 

لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس و کاناوارو محبوب ترین و معروف ترین بازیکنانی هستند که در این سفر حضور دارند.

 

البته بازیکنی چون پاتریک کلایورت هم به تهران می آید. در آخرین لحظات حضور زیدان در تهران کنسل شد. بی شک سفر این ستاره ها به تهران می تواند توجه رسانه های مطرح دنیا را معطوف به تهران کند.

 

این تیم روز 6 شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ستاره های فوتبال ایران که متشکل از تعدادی از هنرمندان و چهره های فوتبال ایران از جمله عابدزاده است، قرار می گیرد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده، بهترین دروازه‌بان ایران بعد از انقلاب


برنامه نود این هفته دیدارهای هفته ششم لیگ و همینطور مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را بررسی کرد.

خبرگزاری ایسنا: برنامه نود این هفته ساعت 22:40 دقیقه دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه عادل فردوسی پور توضیحاتی درباره نظرسنجی برنامه نود ارائه کرد. در این برنامه قرار است هر هفته بهترین بازیکنان پست های مختلف انتخاب شود تا در نهایت تیم منتخب ایران پس از انقلاب مشخص شوند. نکته جالب در برنامه این هفته این بود که به خاطر عقب کشیدن ساعت رسمی کشور، یک ساعت به زمان معمول این برنامه اضافه شد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین دروازه‌بان بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان ناصر حجازی، مهدی رحمتی، احمدرضا عابدزاده و ابراهیم میرزاپور بهترین دروازه‌بان را انتخاب می‌کردند. در نهایت نیز احمدرضا عابدزاده با کسب 59 درصد آرا به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران بعد از انقلاب از نظر بینندگان نود دست یافت. ناصر حجازی نیز 32 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

پنالتی‌زن‌ های پرسپولیس

در ادامه آیتمی درباره پنالتی‌زن‌ های پرسپولیس پخش شد. در 5دوره اخیر لیگ پرسپولیسی ها 20 پنالتی‌زن داشته اند که البته در این میان علی کریمی بیشترین پنالتی‌ها را به ثمر رسانده است. در این تیم قانون نانوشته‌ای موجود است که بر اساس آن بازیکنی که پنالتی از دست می‌دهد، دیگر نمیتواند پشت توپ قرار بگیرد تا پنالتی بزند. این در حالی است که 11 پنالتی اخیر پرسپولیس را 9 بازیکن متفاوت زده‌اند.

آنالیز دیدار سپاهان و تراکتورسازی

دیدار سپاهان و تراکتورسازی مهم ترین بازی هفته ششم محسوب می شد. دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. هشت بازیکن تاثیرگذار دو تیم در این بازی حضور نداشتند. بازیکنانی که اگر در بازی بودند روند این دیدار تغییر می کرد. علی کریمی هافبک دفاعی سپاهان با پاس های بلندی که برای مهاجمان این تیم ارسال می کرد روی بیش از نیمی از حملات سپاهان تاثیرگذار بود. او 19 پاس ارسال کرد که 63درصد این پاس ها درست به مقصد رسید. البته کریمی 12 بار هم مقابل حملات حریف ایستادگی کرد. البته یاران تراکتورسازی هم با تصمیمات اشتباه خود عملکرد خوبی در این دیدار نداشتند.

فرهاد کاظمی: حق طبیعی رحیمی بود که مرا اخراج کند

سرمربی سابق راه آهن در ادامه برنامه روی خط برنامه آمد تا توضیحاتی درباره برکناری‌اش ارائه کند. کاظمی در ابتدای صحبت‌های خود اظهار کرد: بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان، برای تماشای اکران خصوصی مستند ناصر حجازی رفته بودم که آقای رحیمی چندین بار با من تماس گرفتند. سپس پاکت نامه‌ای را به محمدرضا مهدوی، مربی تیم دادند که به من بدهد. در ابتدا فکر کردم رحیمی استعفا داده است اما پس از خواندن نامه متوجه شدم که برکنار شده‌ام.

وی افزود: حق طبیعی رحیمی بود که مرا برکنار کند. من از آقای کیانی تشکر می‌کنم که از منابع مالی شخصی، هزینه‌های تیم را پرداخت کردند. البته از زحمات هیات مدیره هم تشکر می‌کنم. اما باید بگویم حکم اخراج من 26 شهریور صادر شده بود.

کاظمی تصریح کرد: زمانی که قصد داشتم مرییان تیم امید را انتخاب کنم، رحیمی قصد دخالت داشت که من گفتم به کسی اجازه دخالت نمی‌دهم. همین موضوع هم در هیات مدیره مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در جذب بازیکن فنلاندی نقشی داشتید، گفت: من نقشی در جذب این بازیکن نداشتم. این بازیکن را آقای کیانی با توجه به ارتباطاتی که داشتند جذب کردند. رحیمی فیلمی از این بازیکن به من داد و من او را پسندیدم. اگر پولی هم بابت آی تی سی صادر شده باشد، مدیران باشگاه انجام داده‌اند و من در جریان نیستم.