ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدزاده: با کلینزمن در مورد پسرش حرف زدیم/ کارهای امیر ربطی به من ندارد



احمدرضا عابدزاده

عابدزاده: با کلینزمن در مورد پسرش حرف زدیم/ کارهای امیر ربطی به من ندارد

لیگ برتر - احمدرضا عابدزاده اخیرا گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با کلینزمن داشته.

به گزارش خبرآنلاین؛ عابدزاده با جدیت كارش را در آمریكا دنبال می‌كند. فعلا كه آنجا سرگرم است و علاوه بر باشگاه لوس‌آنجلس بلوز، در یك آكادمی فوتبال هم مربیگری می‌كند. حالا او در آمریكاست و پسرش در تهران. تا چند ماه قبل شرایط برعكس بود. پسرش آنجا بود و خودش اینجا. اما حالا پسرش را برای بازی به ایران فرستاده و خودش برای مربیگری به آمریكا رفته. او كه اخیرا گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با كلینزمن داشته، در مصاحبه‌ای با خبرآنلاین، از آخرین وضعیتش صحبت می‌كند.

*وضعیت چطور است؟ چه كار می‌كنید؟

اینجا با تیم لوس‌آنجلس بلو هستم. چهار هفته مانده به پایان مسابقات كه اگر تیم به پلی‌آف برود، باید برویم به فلوریدا و اگر نرود، بازی‌ها تمام می‌شود و مسابقه دیگری نداریم.

*تحت چه شرایطی لوس‌آنجلس بلوز به پلی‌آف می‌رود؟

الان ما تیم هفتم جدول هستیم. چهار تا بازی هم تا آخر فصل مانده كه اگر امتیازات لازم را در آن‌ها بگیریم، چهارم یا پنجم می‌شویم و می‌رویم پلی‌آف. این چهار بازی آخر در خانه است. در این مدت بازی‌های خارج از خانه زیادی داشته‌ایم. تیم ما مدتی است مسابقات خارج از خانه زیادی داشته و حالا باید در خانه بازی كنیم.

*شما برای مسابقات خارج از خانه، همراه تیم می‌روید؟

اگر مسیر نزدیك باشد می‌روم و اگر دور باشد نه.

*در تیم لوس‌آنجلس بلوز چه كاری انجام می‌دهید؟

گلرها را تمرین می‌دهم و با مدافعان هم كار دفاعی می‌كنم. در این مدت وضعیت دفاعی تیم بهتر شده و در مجموع نتایج تیم خوب بوده.

*فوتبال ایران را تعقیب می‌كنید؟

اینجا دوستان ایرانی هستند و به من می‌گویند چه اتفاقاتی افتاده. فوتبال ایران هم كه همیشه پر از جنجال و حاشیه است. چیزی كه در آن نیست، اصل فوتبال است.

*پزشكان اخیرا پای شما را معاینه كرده‌اند؟

بله. 45 دقیقه زیر دستگاه ام آر آی مخصوص بودم. پزشكان پایم را دیدند و تعجب كردند كه این‌طوری است. گفتند باید جراحی بشوم.

*كی می‌خواهی جراحی كنی؟

فعلا چنین تصمیمی ندارم. دكترها می‌گفتند درد نداری؟ گفتم چرا، پایم درد می‌كند. می‌گفتند قرص می‌خوری؟ گفتم نه، من مربی فوتبال هستم. تعجب كرده بودند كه با این پا چطوری مربیگری می‌كنم.

*نمی‌خواهید كاری كنید كه كار امیر درست بشود؟ چرا با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت نمی‌كنید؟

كارهای امیر ربطی به من ندارد و من دخالت نمی‌كنم. شاید باورتان نشود كه من با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت نكردم. اگر سوالی در مورد امیر دارید از خودش بپرسید. از من نپرسید.

*جریان كلینزمن چیست؟

چه جریانی؟

*این‌كه پسرش با شما تمرین كرده.

بله. پسرش سه چهار جلسه با من تمرین كرد.

*در لوس‌آنجلس بلوز؟

نه. یك آكادمی بزرگی در كالیفرنیا هست كه 1500 دانش‌آموز دارد. من با آن‌ها به عنوان مربی همكاری می‌كنم. گفتند پسر كلینزمن هم بین دانش‌آموزان هست. او سه چهار جلسه با من كار كرد كه شرایطش را بررسی كردم و گزارش دادم.

*خود كلینزمن هم در تمرینات حضور داشت؟

یك جلسه آمد و سه چهار دقیقه با هم صحبت كردیم. البته الان رفته‌اند اروپا و اینجا نیستند. هر وقت برگشتند، دوباره با آن‌ها صحبت می‌كنم.

*كلینزمن بازی ایران و آلمان در جام جهانی 98 را به خاطر داشت؟

دوستان به او گفته بودند كه من دروازه‌بان ایران بوده‌ام. كلینزمن هم من را شناخت. جلوی همدیگر بازی كرده بودیم و یادش بود. بیشتر خوش و بش كردیم و در مورد پسرش حرف زدیم. چیز خاصی نبود. گفت دوباره كه از اروپا برگشتم صحبت می‌كنیم..../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫چرا فکر می کنیم لحن مان رو عوض کنیم خارجی حرف زدیم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه همراه با عکسهایی متفاوت از امیر حسین رستمی و پسرش



 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

مصاحبه با امیر حسین رستمی:

امیر حسین رستمی از جمله بازیگران ژانر طنز سریال های تلویزیونی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد.شما را دعوت به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر امیر حسین رستمی و پسرش دعوت می کنیم.

چه سالی ازدواج کردید؟

امیر حسین رستمی:سال 77 عقد و سال 78 ازدواج کردم.

 

کم سن و سال بودید که وارد زندگی مشترک شدید؟

امیر حسین رستمی:24,25 ساله بودم.بعد از اینکه دانشگاهم تمام شد ازدواج کردم.

 

قصد ازدواج داشتید یا پیش آمد؟

امیر حسین رستمی:من از 17,18 سالگی قصد ازدواج داشتم(با خنده).چون آدمی نیستم که بتوانم تنهایی زندگی کنم.من از سه چیز می ترسم:تنهایی,ارتفاع و هواپیما.حتی در نوجوانی زیاد اهل بیرون رفتن و بازیگوشی نبودم.

 

تک فرزند هستید؟

امیر حسین رستمی:یک خواهر بزرگ تر از خودم دارم,زیاد با هم خوب نبودیم چون طرز فکر جا افتاده ای داشت ولی من اینطور نیستم.

 

ارتباطتان با پدر و مادرتون چطور بود؟

امیر حسین رستمی:تا 17,18 سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود.

 

با همسرتان خانم پوراندخت الستی چطور آشنا شدید؟

امیر حسین رستمی:از طریق یکی از دوستان دانشگاهی ام به یکدیگر معرفی شدیم.

 

خانواده چقدر برای ازدواج حمایتتان کردند؟

امیر حسین رستمی:خانواده موافق اکثر تصمیم های من بودند.غیر از سفر رفتن که تکروی می کردم و سفر می رفتم تا درس بخوانم و...خانواده برای ازدواج برنامه ریزی دیگری داشتند و یکی از آنها این بود که دوست داشتند با فامیل ازدواج کنم.در مورد ازدواجم خوب و بد ماجرا را به خودم سپردند و خدایا شکر با همسرم و پسرم خوشبختم.

 

چقدر برای ترک دنیای تجرد و ورود به دنیای تاهل آمادگی داشتید؟

امیر حسین رستمی:آمادگی نداشتم.موقعی که ازدواج کردم تا یک سال سختی کشیدم.چون فکر می کنم آنقدر بزرگ نشده بودم که مسئولیت زندگی را بپذیرم(با خنده).

 

الان کنار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟

امیر حسین رستمی:بله,بیزینس می کنم و در این زمینه بسیار عالی هستم.من جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی هستم.خب دیگه اصولا آدم باهوشی هستم و کارهای بازرگانی زیادی انجام می دهم(با خنده).

 

وقتی با همسرتان آشنا شدید بازیگر بودید؟

امیر حسین رستمی:نه سال 72 در دانشگاه هنر دوره دیدم.سال 76 نزد آقای سمندریان یک دوره ای را گذراندم.بعد در دوره سربازی رهایش کردم .بازیگر شدن را دوست داشتم به خاطر اینکه می خواستم خواننده شوم!اصلا فکر نمی کردم که اولین عنصر خوانندگی یعنی صدا را ندارم(با خنده).بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفتم و دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم و کار را جدی ادامه دادم.

 

همسرتان موافق بودند؟

امیر حسین رستمی:بله من را تشویق کرد.چون علاقه ام را می دانست اما خواست حواسم باشد که چه کاری انجام می دهم و اینکه زندگی مان از بین نرود.

رابطه است با پسرت ارشیا چطور است؟

امیر حسین رستمی:من الان همه چیزم ارشیا است.البته وقتی ارشیا به دنیا آمد تا یک سال اول با او مشکل داشتم.

چرا؟

امیر حسین رستمی:چون مدام گریه می کرد.

 

این جمله را شنیده اید که به شما نمی آید پدر باشید؟

امیر حسین رستمی:خیلی زیاد.علاوه بر این شنیده ام که به من نمی آید ازدواج کرده باشم.حتی بعضی وقت ها باور نمی کنند ارشیا پسر من است و من پدر ارشیا.

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش