ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه کاپیتان پیشین استقلال به مجیدی


پیروز قربانی، کاپیتان پیشین استقلال دورافتخار فرهاد مجیدی بعد از شکست برابر تراکتورسازی را هضم نکرده است و با تعجب در این خصوص حرف می زند.

یازده نیوز: حرکت فرهاد مجیدی در پایان بازی استقلال و تراکتورسازی کمی عجیب و غریب بود. اینکه او به محوطه داخل زمین رفت تا خودش را به رختکن استقلال برساند. این حرکت او با تشویق شدید هواداران استقلال مواجه شد. اما همین حرکت منتقدانی هم پیدا کرده است.

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال در این باره گفته است:«من واقعا نفهمیدم چرا چنین اتفاقی افتاد. یک لحظه فکر کردم یکی از بازیکنان تراکتور است که بعد از برد این تیم برای هواداران استقلال دست تکان می دهد. من هنوز هم بعد از باخت استقلال تا چند روز از خانه بیرون نمی آیم.»


ویدیو مرتبط :
گل استثنایی و به یاد ماندنی کاپیتان فرهاد مجیدی و گل ششم استقلال به استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی از قطر ، چین و امارات پیشنهاد دارد / کاپیتان منتظر تغییرات در استقلال !



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد مجیدی از قطر ، چین و امارات پیشنهاد دارد / کاپیتان منتظر تغییرات در استقلال !

دو باشگاه اماراتی، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند

سایت گل - در حالیکه در صفحات اجتماعی اینترنتی موج تازه ای برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ایجاد شده ، شنیده می شود که این مهاجم محبوب استقلالی ها در 35 سالگی هنوز با پیشنهادهای مختلف خارجی مواجه است !

 

دو باشگاه اماراتی ، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند و او پاسخ به این پیشنهادات را به بعد از بازیهای الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است .

 

از سوی دیگر نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او درباره بازگشتش به استقلال می گویند که مجیدی منتظر تغییر و تحولات در باشگاه استقلال است تا بعد از آن تصیم نهایی اش را درباره انتخاب تیم فصل بعدش بگیرد .

بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است ./سایت گل