ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه پیکه به رئال‌مادرید: اگر مثل رئال بودیم چه می‌شد؟



طعنه پیکه به رئال‌مادرید,نتیجه بازی بارسلونا با اسپانیول

طعنه پیکه به رئال‌مادرید: اگر مثل رئال بودیم چه می‌شد؟

"تصور کنید اگر بارسلونا در 5 سال اخیر مثل رئال مادرید تنها یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در رقابت‌های لیگا به دست می‌آورد، آن وقت چه اتفاقی می افتاد؟" این واکنش تمسخرآمیز مدافع بارسلونا در پاسخ به انتقاد از تیمش بود.

بارسلونا در داربی کاتالونیا به سختی توانست با یک گل اسپانیول را از پیش بردارد تا بعضی به انتقاد از عملکرد این تیم بپردازند.

جرارد پیکه در گفت‌وگویی که با شبکه باشگاه بارسلونا داشت، سخنان جالبی را بر زبان آورد، سخنانی که نوعی تمسخر و طعنه به رئال‌مادرید است و این قاعده فوتبالی را به یاد ما می‌اندازد که بهترین دفاع حمله است.

پیکه گفت: در نظر بگیرید بارسلونا در 5 سال اخیر مثل رئال‌مادرید تنها یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در رقابت‌های لیگا به دست می‌آورد، آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟ اطمینان دارم که بسیاری از این سخن من ناراحت می‌شوند اما این یک حقیقت است. بارسلونا در سال‌های اخیر قهرمانی‌های زیادی به دست‌ آورده است تا جایی که چنانچه در یک فصل قهرمان لیگا و یا لیگ قهرمانان اروپا نشویم، فصل بدی برای ما خواهد بود.

او افزود: در فصل جدید در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ و گل‌های کمی دریافت کرده‌ایم. دیدار سختی برابر میلان در نوکمپ پیش‌رو داریم و باید با نهایت تمرکز به میدان رویم.

لیونل مسی در دیدار برابر اسپانیول هم موفق به گلزنی نشد تا چهارمین بازی پیاپی او بدون گلزنی هم رقم بخورد. پیکه درباره دور شدن مسی از روزهای اوج خود گفت: مسی در شرایط خوبی به سر می‌برد. او به دنبال گلزنی است؛ چرا که همه از او گل می‌خواهند اما حتی زمانی هم که گل نمی‌زند بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد.

بارسلونا با پیروزی برابر اسپانیول 34 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
توهین جرارد پیکه به رئال مادرید (زیر نویس فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه دوباره پیکه به رئال مادرید


مدافع بارسلونا همچنان به سخنان طعنه‌آمیزش علیه رئال مادرید ادامه می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، جرارد پیکه پس از آنکه باشگاه رئال مادرید به خاطر استفاده غیرقانونی از دنیس چریشف در ترکیبش در جام حذفی فوتبال اسپانیا، از این جام کنار گذاشته شد، بار دیگر در مورد رقیب دیرینه تیمش به صحبت پرداخت.

پیکه در این زمینه گفت: موضوع چریشف واقعا من را به خنده انداخت و انگار یک فیلم کمدی را نگاه می‌کردم. همه من را با به خوبی می‌شناسند. نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم چون بسیار خنده‌آور بود.

او ادامه داد: درست است که این موضوع، خنده‌دار بود ولی باید تاکید کنم در چنین شرایطی از چریشف حمایت می‌کنم. او بازیکنی حرفه‌ای است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل را فراموش کند. پیش از این، من نیز در چنین شرایطی قرار گرفتم. در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در فصل 14-2013 کارت زرد پنجم را دریافت کردم. بازی بعد در فصل جدید بود و کادر فنی می‌خواستند به من بازی دهند اما چون آدم پیگیری هستم، از باشگاه خواستم تا موضوع کارت‌های زرد را پیگیری کند و خوشبختانه در نهایت به این نتیجه رسیدیم که من نباید بازی کنم و این‌گونه هم شد تا بارسلونا بازنده نشود. کارلوس ناول در بارسلونا مسئول رسیدگی به چنین کارهای است. نمی‌دانم در رئال مادرید چه کسی وظیفه چنین کارهایی را دارد. فقط می‌دانم در این تیم افراد زیادی مشغول به کار هستند.

در دیدار رئال مادرید برای کادیس، چریشف، ستاره روس رئالی‌ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و گل نخست بازی را هم به ثمر رساند اما این بازیکن پیش از این در ویارئال سه کارت زرد دریافت کرده بود و نباید در چنین بازی به میدان می‌رفت. فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئال مادرید را به خاطر چنین اشتباهی، مقصر شناخت و از ادامه حضور در جام حذفی بازداشت.