ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طحان صاحب مدال برنز کشتی پاریس شد


عباس طحان مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی کشتی پاریس را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: به گزارش فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست مجیاس از ونزوئلا را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر یک دیاتا از سنگال را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله نیز با نتیجه 14 بر 2 از سد باتبولد سودنموداش از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار لوان مترولی از اسپانیا است. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 16 کشتی گیر حضور دارند حسن یزدانی در دور اول به مصاف فری از آمریکا رفت و در پایان حریف خود را با حساب 9 بر 4 از پیش رو برداشت. وی در دور بعد نیز آلبرتو مارتینز از اسپانیا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. در همین وزن علیرضا قاسمی در دور نخست ابتدا با نتیجه 6 بر صفر تیموراز فریف از اسپانیا را شکست داد، وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 9 از سد زلیم خان حاجی اف کشتی گیر روسی الاصل فرانسه گذشت اما در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب یزدانی شد. به این ترتیب یزدانی در دیدار فینال به مصاف علی شعبان اف کشتی گیر مطرح بلاروسی و نفر سوم جهان در سال های 2013 و 2014 می رود.

قاسمی برای کسب مدال برنز مقابل کریس فری از آمریکا با نتیجه 5بر 8 مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 97 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ایوان یانکوفسکی از بلاروس دارنده مدال برنز اروپا رفت و با نتیجه 9 بر صفر وی را شکست داد، اما در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 4 مغلوب خودربولگا دورجخاند نفر سوم بازی های آسیایی و قهرمان آسیا در سال 2014 از مغولستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

طحان برای کسب مدال برنز مقابل پائولو ویکتور از برزیل با نتیجه 13 بر 2 پیروز شد و به مدال برنز رسید. تیم ایران در وزن 65 کیلوگرم نماینده ای نداشت.

فردا (یکشنبه) و در دومین روز این مسابقات حسن رحیمی و ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم، سید احمد محمدی در وزن 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
کشتی: کسب مدال برنز توسط پیام بویری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند/دو مدال برنز برای ایران



کشتی آزاد قهرمانی آسیا

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند

اکبری مدال برنز را بر گردن آویخت

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز با دیدارهای اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم پیگیری شد که نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی، مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

عزت‌اله اکبری در 74 کیلو که 15 کشتی‌گیر حضور دارند در دور نخست بایراموف از ترکمنستان را در 2 تایم و با نتایج مشابه 3 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور بعد هم در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و 2 بر یک مقابل پاروین از هند به برتری دست یافت، اما در مرحله نیمه‌نهایی در 2 تایم و با نتایج یک بر 3 و 3 بر 4 مغلوب ژانگ از چین شد و شانس کسب مدال طلا و حضور در فینال را از دست داد.

اکبری برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی ووخیدوف از تاجیکستان را در 2 تایم وبا نتایج 2 بر صفر و 2 بر یک شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.

تاتاری به مدال برنز دست یافت

آزادکار وزن 96 کیلوگرم کشورمان مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز با دیدارهای اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم پیگیری شد که نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف ازبک به مدال برنز دست یافت.

حامد تاتاری در وزن 96 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور دارند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر از سد تاکشی یاماگوچی از ژاپن گذشت و نیمه‌نهایی راه یافت، اما در این مرحله در 3 تایم و با نتایج (یک بر یک، 3 بر 2 و صفر بر 4) مغلوب کیم از کره‌جنوبی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف توشپولاتوف از ازبکستان رفت که در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر بر حریفش غلبه کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت./فارس