ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت های سرمربی هلند پس از کسب مقام سومی جهان



اخبار,فان خال سرمربی تیم ملی فوتبال هلند

 

اخبار ورزشی  - فان خال: این بهترین تیمی بود که با آن کار کرده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند تیم ملی کشورش را بهترین گروهی خواند که تاکنون با آنها کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس فان خال با کسب عنوان سوم در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل از سرمربیگری تیم ملی هلند کناره‌گیری کرد و اظهار داشت: این بهترین تیمی است که تاکنون با آن کار کرده‌ام. در هر بازی بیش از دو گل زدیم و تنها چهار گل دریافت کردیم. برزیلی‌ها همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده‌اند.

سرمربی فصل آینده منچستریونایتد در حالی این حرف را زد که هلند در دیدار نیمه‌نهایی در 120 دقیقه با تساوی بدون گل مقابل آرژانتین متوقف شده بود.

وی ادامه داد: شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی دردناک‌ترین شیوه شکست خوردن بود. شکست هفت بر یک بسیار واضح است اما ما برای رسیدن به فینال بسیار نزدیک شده بودیم.

فان خال توانست با به زمین آوردن دروازه‌بان سوم تیمش در این مسابقه رکورد بزند تا هلند تنها تیمی باشد که از تمام 23 بازیکنش در رقابت‌های جام‌جهانی استفاده کرده باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند خاطرنشان کرد: خوشحال بودم که توانستیم این کار را انجام دهیم اما بازیکنان این درخواست را داشتند و بنابراین همه‌اش تصمیم من نبود. به وورم گفتم که اگر بازی نتیجه‌ای بهتر از دو بر صفر داشته باشد، می‌تواند به زمین برود.

فرانسه در سال 1978، یونان و روسیه در 1994 از تمام بازیکنانشان استفاده کردند اما در آن زمان تیم‌ها 22 بازیکن داشتند.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
جشن مقام سومی و اهدای مدال به هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبریک رییس‌جمهور به مناسب کسب مقام قهرمانی جهان توسط تیم ملی کشتی آزاد



پیام تبریک روحانی به تیم ملی کشتی ,قهرمانی تنیم ملی کشتی ازاد ایران

تبریک رییس‌جمهور به مناسب کسب مقام قهرمانی جهان توسط تیم ملی کشتی آزاد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک گفت

به گزارش ایسنا متن پیام دکتر روحانی به شرح زیر است:
درخشش مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی در بوداپست مجارستان، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید این سرزمین است. اهتزاز پرچم باشکوه کشورمان به میمنت این پیروزی برگ زرین دیگری در کارنامه جوانان عزیز ما خواهد بود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مربیان، کادر فنی و قهرمانان تیم ملی کشتی، این حضور افتخارآمیز را به همه ملت ورزش‌دوست کشورمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای همگان مسالت دارم./ایسنا