ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صانعی سرپرست تیم ملی فوتسال شد


مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان سرپرست موقت این تیم انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: علی صانعی در خصوص اینکه آیا به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای افتخاری در سفر تیم ملی به ایتالیا همراه تیم نمی‌آید از من درخواست کرد که به عنوان سرپرست موقت در این سفر کنار تیم ملی باشم.

وی در مورد آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو دیدار دوستانه با روسیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است و بازیکنان صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند تا بتوانند بازی خوبی مقابل روسیه انجام دهند.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه چرا مصطفی نظری و وحید شمسایی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داده‌اند، گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم بلکه این مسئله جز مسائلی است که باید از ناظم‌الشریعه سؤال کنید، چون او در تیم ملی تصمیم‌گیرنده نهایی است.

صانعی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند حضور او می‌تواند به ناظم‌الشریعه کمک فراوانی بکند، اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تجربیاتم را در اختیار تیم ملی کشورم قرار دهم. من به ناظم‌الشریعه مشاوره می‌دهم، اما همان‌طور که گفتم تصمیم نهایی را ناظم‌الشریعه در تیم ملی می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال با ناظم الشریعه و صانعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا



 

 

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا

 

تیم ملی فوتسال ایران برابر آمریکا به میدان می رود

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی میان تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا در تورنمنت بین المللی لیبی خبر داد.

عباس ترابیان افزود: فدراسیون فوتبال لیبی با ارسال نامه ای به ایران خواستار حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های بین المللی لیبی شده است.
وی اظهار داشت: در نامه فدراسیون فوتبال لیبی آمده است که حضور تیم ملی آمریکا نیز در این مسابقه ها مسجل شده است به طوریکه تیم ملی کشورمان می تواند به مصاف این تیم در این رقابتها برود.
حضور در رقابت های جایزه بزرگ برزیل و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی اوکراین از دیگر برنامه های آتی تیم ملی فوتسال در ماههای آینده است که ترابیان به آن اشاره کرد.
در آخرین رده بندی کمیته فوتسال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم های ملی ایران و آمریکا به ترتیب در مکان های چهارم و نوزدهم قرار دارند.
تاکنون تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تیم ایران در مرحله نیمه پایانی جام جهانی 1992 هنگ کنگ با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.