ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقی: طاهری برگه جدایی‌ام را امضا نکرد


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته بود، پس از بازداشت رقیبش اعلام کرد که سرپرست باشگاه برگه جدایی‌اش را امضا نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: ایمان صادقی در خصوص اینکه آیا جدایی‌اش از پرسپولیس با توجه به بازداشت سوشا مکانی قطعی شده یا نه گفت: من همه کارهای مربوط به خروجم از پرسپولیس را انجام داده‌ام. امضای آخر را آقای طاهری باید می‌زد که هنوز این کار صورت نگرفته است. او برگه خروجی‌ام را امضا نکرده و قرار شد تا فردا صبر کند و بعد تصمیم بگیرد و به همین دلیل هنوز جدایی‌ام قطعی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امضا نشدن برگه خروجی‌اش توسط طاهری ارتباطی به بازداشت مکانی داشته یا نه، اظهار داشت: نمی‌دانم، شاید ربط داشته باشد. من از اتفاقی که برای همبازی‌ام افتاده متأسف شدم و امیدوارم مشکل سوشا زودتر حل شود. به احتمال زیاد او دشمن داشته که این کار را علیه‌اش انجام داده‌اند.

صادقی: طاهری برگه جدایی‌ام را امضا نکرد

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا خودش دوست دارد بماند یا برود، گفت: خودم دوست دارم بمانم و راضی به جدایی هم نیستم، اما تابع تصمیم باشگاه هستم.

این در حالی است که سایت باشگاه خونه به خونه با انتشار عکسی نوشت که ایمان صادقی به این تیم دسته اولی پیوسته است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ امدن صنم به تالار برای امضا کردن برگه های اموال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگه سیاسی ای که علی کریمی آن را امضا نکرد





 

 

علی کریمی  , پرسپولیس , بوقچی

 

 

 

علی کریمی پای برگه حمایت از کاندیدای مورد علاقه بوقچی پرسپولیس در تویسرکان را امضا نکرد.

به نقل از تماشا، دیروز در تمرین پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد. در حالی که تمرین به پایان رسیده بود و بازیکنان در رختکن مشغول دوش گرفتن و تعویض لباس بودند، یکی از بوقچی های سابق باشگاه با یک پوشه صورتی رنگ وارد مجموعه درفشی فر شد.

او جلوی پارکینگ مجموعه ایستاده بود و به محض ورود بازیکنان به پارکینگ، سمت آنها می رفت، برگه ای را به آنها نشان می داد و از آنها می خواست برگه را امضا کنند. گویا برگه مورد نظر، متعلق به یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تویسرکان بوده و بوقچی باشگاه پرسپولیس مامور شده بود از بازیکنان پرسپولیس برای حمایت از او امضا بگیرد!

در این میان چند نفر از بازیکنان مثل هادی نوروزی و جواد کاظمیان آن را امضا کردند اما علی کریمی که نشان داده علاقه ای به سیاست ندارد، با رد خواهش این بوقچی، برگه را امضا نکرد. علی کریمی با تندی خاص خودش برگه را پس زد و این برخورد باعث شد فرد مذکور بساط جمع آوری امضا را جمع کند و برود.