ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صاحب‌پناه رئیس و افجه‌ای سخنگوی استقلال


پس از انتخاب مدیر عامل باشگاه استقلال، رییس و نایب رییس هیات مدیره این باشگاه نیز با نظر اعضا انتخاب شدند.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال تشکیل نخستین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز با حضور امیررضا خادم، مامور واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، کامران صاحب پناه به عنوان رییس و رضا صادق‌ پور به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

کامران صاحب پناه با 5 رای در مقابل 4 رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

همچنین سید سعیدرضا افجه‌ای به عنوان سخنگوی هیات مدیره استقلال انتخاب شد. منصور پورحیدری گزینه اول سخنگویی باشگاه بود که انصراف داد تا افجه ای به عنوان سخنگو انتخاب شود.

پیش از این در جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه بهرام افشارزاده با 9 رای به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.


ویدیو مرتبط :
دومین پیام تصویری سخنگوی رئیس جمهور آینده/1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صاحب‌پناه و نثاری از استقلال می‌روند


دو عضو هیات مدیره استقلال از این سمت کنار می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: پس از تغییراتی که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رخ داد و جعفر کاشانی و حسین کلانی به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در آمدند، هیات مدیره استقلال هم دستخوش دگرگونی خواهد شد.

هیات مدیره استقلال در حال حاضر 9 عضو دارد و قرار است دو عضو از این اعضا حذف شوند و البته قرار نیست کسی جای آنها را بگیرد. در این میان کامران صاحب پناه و رضا نثاری دو عضو هیات مدیره استقلال هستند که قرار است از هیات مدیره این باشگاه کنار بروند.