ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست اسپانیا مقابل هلند


تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل هلند شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم / وب سایت نود: سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه دیدارهای دوستانه فوتبال در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در یکی از مهمترین آنها تیم‌های ایتالیا و انگلیس به تساوی یک بر یک رسیدند. گرازیانو پله در دقیقه 29 ایتالیا را پیش انداخت اما اندروز تونسند در دقیقه 79 کار را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار مهم تیم ملی هلند با نتیجه 2 بر صفر اسپانیا را شکست داد. استفان دیوریج (13) و داوی کلاسن (17) گل‌های هلند را وارد دروازه ماتادورها کردند.

از دیگر نتایج می‌توان به تساوی بدون گل روسیه و قزاقستان، برتری 2 بر یک ترکیه برابر لوکزامبورگ، تساوی یک بر یک اتریش و  بوسنی و برتری یک بر صفر اسلواکی مقابل جمهوری چک اشاره کرد.

نتایج کامل بازی های دوستانه روز سه شنبه بدین شرح است :

ایتالیا ۱-۱ انگلیس

هلند ۲-۰ اسپانیا

اسلواکی ۱-۰ جمهوری چک

اتریش ۱-۱ بوسنی

لوکزامبورگ ۱-۲ ترکیه

اوکراین ۱-۱ لتونی

روسیه ۰-۰ قزاقستان

عراق ۱-۰ کونگو

سوئیس ۱-۱ آمریکا

استونی ۱-۱ ایسلند

تاجیکستان ۲-۳ سوریه

لیختنشتاین ۱-۰ سن مارینو

چین ۱-۱ تونس

کره جنوبی ۱-۰ نیوزیلند

ژاپن ۵-۱ ازبکستان


ویدیو مرتبط :
هلند ۲-۰ اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی اسپانیا به شکست تحقیرآمیر برابر هلند



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - دل بوسکه: باید این شکست را فراموش کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که تیمش باید شکست مقابل هلند را فراموش کند.

ویسنته دل بوسکه پس از شکست سنگین پنج بر یک تیمش مقابل هلند در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 هلند اظهار داشت: باید شکست را بپذیریم. نمی‌خواهم توجیه کنم اما مردود اعلام شدن گل سیلوا در نیمه دوم عادلانه نبود. در نیمه دوم به نظر می‌رسید تیم عقب کشیده است و این باعث شد بارها دروازه تیم باز شود. همه ما در این مسابقه جنگیدیم.

وی ادامه داد: اگر گل دوم سیلوا مردود نمی‌شد، بازیکنان انگیزه بیشتری به دست می‌آوردند اما ما ناامید شدیم و بازیکنان از لحاظ بدنی کم آوردند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: لحظه بسیار حساسی است. باید تلاش کنیم تا این شکست را فراموش کنیم و برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. آنها در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتند اما ما به خوبی مانع‌شان شدیم.

وی اضافه کرد: ورزش همین است و اتفاق غیرعادی رخ نخواهد داد. امیدوارم که بتوانیم پس از این شکست در دو بازی بعدی خود به پیروزی برسیم. موافقم که اشتباهاتی داشتیم اما تقلا کردیم. باید به این فکر کنیم که این مسابقه تمام شده است و باید در دو بازی بعدی خودمان به پیروزی برسیم.

اخبار ورزشی - ورزش 3