ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوک به والیبال / محمد موسوی مصدوم شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,موسوی

 بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین صبح امروز از ناحیه کمر مصدوم شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید محمد موسوی،‌ مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران در تمرین صبح امروز دچار مصدومیت شدید و به بیمارستان منتقل شد. سیامک افروزی پزشک تیم ملی اعلام نظر در خصوص تشخیص نوع مصدومیت و مدت زمان طول درمان موسوی را به بعد از انجام آم ار آی و آزمایشات لازم موکول کرد.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی ایران در این باره گفت: موسوی در تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی و در هنگام کار با وزنه دچار درد شدید از ناحیه کمر شد و به همراه دکتر به بیمارستان انتقال یافت. در حال حاضر منتظر MRI و اظهار نظر پزشکان در مورد محل دقیق مصدومیت و شروع درمان هستیم.

خوش‌خبر با تأکید بر اینکه هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌توان در مورد وضعیت موسوی نظر خاصی داد، عنوان کرد: امیدواریم مشکل او حاد نباید و بتواند هر چه سریع‌تر به تمرین تیم ملی بازگردد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
لحظه ی مصدوم شدن محمد موسوی :(

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات دبیر فدراسیون والیبال در مورد محرومیت محمد موسوی



اخبار,اخبارورزشی,محمود افشاردوست

 

اخبار ورزشی - توضیحات دبیر فدراسیون والیبال در مورد محرومیت محمد موسوی

 محمود افشاردوست می گوید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری در مورد محمد موسوی تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمود افشاردوست دبیر فدارسیون والیبال که صبح امروز (جمعه) مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در مورد محرومیت محمد موسوی از کلیه فعالیت‌های والیبال گفت: «روز قبل از بازی فینال لیگ برتر یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی، در فدراسیون والیبال و در مقابل کارمندان این فدارسیون الفاظ زشتی را به کار برد. در حال حاضر فدراسیون والیبال تصمیم گرفته موسوی را تا اطلاع ثانوی محروم کند، هر چند ما به زودی در کمیته انضباطی تشکیل جلسه خواهیم داد و تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن خواهیم گرفت.»

هر چند افشاردوست در پایان صحبت هایش اعلام کرد که محرومیت موسوی قطعی نیست و این بازیکن می تواند در جلسه کمیته انضباطی از خودش دفاع کند: «موسوی یکی از بهترین بازیکن های دنیاست و ما نمی توانیم این واقعیت را کتمان کنیم. ما به او این فرصت را می دهیم که توضیحات لازم را ارائه کند تا رای نهایی در مورد او صادر شود.»

این در حالی است که فدراسیون والیبال صبح امروز اعلام کرد محمد موسوی به علت توهین به مسئولین فدراسیون از کلیه فعالیت های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین