ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شورای المپیک آسیا هند را جریمه کرد


هند به دلیل کنار گذاشتن تعدادی از ورزشکارانش برای حضور در بازی‌های آسیایی ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

خبرگزاری تسنیم: شواری المپیک آسیا (OCA) هند را به دلیل کنار گذاشتن تعدادی از  ورزشکارانش در آخرین لحظه برای حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی که در شهر اینچئون کره‌جنوبی در حال برگزاری است، به پرداخت 10 هزار دلار محکوم کرد.

اتحادیه المپیک هند پیشنهاد کرده بود که برای این دوره از بازی‌های آسیایی 662 ورزشکار به همراه 280 مسئول ورزشی که مجموعاً 942 نفر می‌شدند، عازم اینچئون شوند اما دولت هند این لیست را به 516 ورزشکار و 163 مقام ورزشی که در مجموع 679 نفر می‌شدند، کاهش داد و اعلام کرد تنها ورزشکارانی باید به این مسابقات اعزام شوند که شانس کسب مدال دارند.

هندی‌ها در بازی‌های آسیایی 2010 با کاروانی 933 نفره که متشکل از 609 ورزشکار بودند در گوانگژو چین شرکت کردند و 65 مدال به دست آوردند که 14 طلا در بین این مدال‌ها به چشم می‌خورد.


ویدیو مرتبط :
جریمه ۱۰ هزار دلاری ایران در جام ملتهای آسیا$محمود تبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین در گفت و گو با رییس شورای المپیک آسیا / آقا جان بگو هوای فوتبال ایران را داشته باشند



علی پروین در گفت و گو با رییس شورای المپیک آسیا / آقا جان بگو هوای فوتبال ایران را داشته باشند

علی پروین با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس شورای المپیک آسیا امروز در مواجه با علی پروین از حضور سلطان در مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کرد.

در مراسم تقدیر از چهرهای پیشکسوت فوتبال آسیا که فردا برگزار خواهد شد علاوه بر علی پروین دو چهره فوتبالی از عراق و سنگاپور هم حضور خواهند داشت.

به همین دلیل است که علی پروین چهره سرشناس تری نسبت به دو نفر دیگر است و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر جلب توجه می کند.این اتفاق در حالی افتاد که پروین هم در پاسخ به تشکر شیخ احمد گفت:«شنیدم که شما خیلی در آسیا نفوذ داری.آقا جون بگو هوای فوتبال ایران رو داشته باشن.»/خبرآنلاین