ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهباززاده: نمی‌توان قول قهرمانی داد


مهاجم استقلال می‌گوید که نمی‌توان برای قهرمان شدن در جام حذفی قولی داد، اما این تیم تلاشش را برای کسب این عنوان خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سجاد شهباززاده درباره صعود استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی با گلزنی‌اش به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: صعود خیلی شیرینی بود و معتقدم که به دو دلیل موفق شدیم به مرحله بعدی برویم. اول اینکه ما انگیزه خیلی بالایی برای صعود داشتیم تا آن را به منصورخان پورحیدری تقدیم کنیم و دوم اینکه حساسیت بالای بازی به ما انگیزه مضاعف داده بود. خدا را شکر که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و به مرحله بعدی برویم.

وی درباره محرومیتش از حضور در فینال جام حذفی به دلیل دو اخطاره شدن، اظهار داشت: متأسفانه یک کارت در بازی با تراکتورسازی گرفتم. البته هنوز استعلام نگرفته‌ایم تا ببینیم در بازی با فولاد برای من کارتی ثبت شده است یا نه. به هرحال من وقتی شنیدم که از فینال جام حذفی محروم شده‌ام خیلی ناراحت شدم، اما دیگر نمی‌خواهم به آن فکر کنم و تلاش می‌کنم به تیمم در لیگ کمک کنم.

مهاجم استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر افتش در چند هفته گذشته و اوج‌گیری مجددش در دو هفته اخیر، خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت نگران این نبودم که افتم ادامه‌دار می‌شود. من همیشه تلاش می‌کنم و خوشحالم که در دو هفته اخیر توانسته‌ام گل بزنم. از الان به بعد کار ما سخت‌تر است چون همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند و همه ما بازیکنان باید تلاش کنیم تا به تیممان کمک کنیم و باعث پیشرفت استقلال شویم. استقلال از ابتدای فصل وضعیتش خیلی بهتر شده و روند ما روند صعودی است.

شهباززاده درباره تمجید برخی‌ها از گل دومی که مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند، گفت: اگر هواداران از گل من خوششان آمده، نظر لطفشان است. این گل من تمرین شده بود و ما کلاً همه عملکردی را که در زمین نشان می‌دهیم، تمرین می‌کنیم. خودم هم اعتقاد دارم که در تمرین خیلی چیزها را می‌توان یاد گرفت و خوشحالم که با گل‌های من فینالیست شدیم. این گل‌ها را هم به منصور پورحیدری و مدد جباری که دو روز پیش تولدش بود تقدیم می‌کنم.

وی درباره مصاف استقلال و سیاه جامگان اظهار داشت: تلاش خود را می‌کنیم تا مقابل سیاه جامگان هم پیروز شویم. باید ریکاوری مناسبی برای آن بازی داشته باشیم. هواداران از ما توقع موفقیت دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و همچنان در کورس صدر جدول باقی بمانیم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش خودمان را بکنیم و ان‌شاءالله با کسب یک قهرمانی دل هواداران را شاد می‌کنیم، هرچند کار ما خیلی سخت است و نمی‌شود قولی بابت قهرمانی داد. در مجموع تلاش می‌کنیم و امیدوارم هواداران هم ما را کمک کنند.

شهباززاده در پایان با ابراز تأسف از درگذشت مهدی عبداللهی بازیکن تیم خلخال‌دشت گفت: متأسفانه شنیدم مهدی عبداللهی کاپیتان خلخال دشت در یک سانحه رانندگی درگذشته که این مصیبت را به خانواده او و فوتبال اردبیل تسلیت می‌گویم.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خوردبین: من به مردم قول قهرمانی می دهم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد بنا: قول قهرمانی المپیک نمی‌دهم


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به خاطر گریه‌های مادرم و عشقی که به مردم دارم دوباره به تیم ملی کشتی فرنگی برگشتم.